خبرهای داغ:
در نمازجمعه باشکوه اول مرداد 95 دزفول مطرح شد:
به گزارش خبرنگاربسیج ازدزفول حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام علی (ع) مردم را به تقوای الهی و پرهیز از آمال دنیا برای خلاص شدن از وسوسه های شیطانی دعوت کرد و رعایت تقوا را برای رشد و توسعه ی جامعه ضروری دانست.
کد خبر: ۸۷۱۶۳۰۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
مهجوریت زدایی از قرآن

خطیب جمعه ی دزفول به محجوریت قرآن در خانه ها اشاره کرد و تلاوت آیات الهی و تشویق افراد خانواده به مانوس بودن با قرآن و سبک زندگی قرآنی را به نمازگزاران توصیه کرد.
پنجم مرداد ماه سالروز تشکیل نمازجمعه به دستور امام خمینی(ره)
امام جمعه دزفول به سالروز تشکیل نماز جمعه به دستور امام خمینی در پنجم مرداد ۵۸ اشاره کرد و افزود: نماز جمعه قرارگاه و قلب فرهنگی هر شهر و معیار و شاخص سنجش ایمان هر فرد است و از نمازگرانی که در این هوای گرم حضور یافتند، قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در بیش از ۸۵۰ نقطه کشور در شهر و روستا نمازجمعه برگزار می شود، نماز جمعه را محفلی برای بیان مشکلات جهان اسلام و ارائه ی راهکار عنوان کرد.
انتقاد از اشرافی گری و کمرنگ جلوه دادن حقوق نجومی
حجت الاسلام قاضی دزفولی به حقوق های نجومی اشاره کرد و آنرا ناشی از ضعیف شدن روح انقلابی و تجمل گرایی در برخی مسئولین دانست و از تلاش برخی برای کمرنگ جلوه دادن این مسئله انتقاد کرد.
اشتغال عادلانه اولویت اول کشور
وی با بیان اینکه اشتغال اولویت اول کشور است، نظارت بیشتر شورای شهر را در استخدام افراد و پرهیز از تخصیص مشاغل به وابستگان خواستار شد و وجود یا کمبود شغل را برای همه یکسان دانست.
مردم ترکیه زیر بار زور واستبداد نظامی نمی روند
وی به کودتای نافرجام ۱۵ ژوئیه ترکیه اشاره کرد و افزود: مردم ترکیه نشان دادند زیر بار زور نخواهند رفت و استبداد را نمی پذیرند وی در ادامه به سیاستمداران ترکیه ای توصیه کرد دست از حمایت از تروریست بردارند و آنقدر خود را برای پیوستن به اتحادیه ی اروپا به حقارت نیندازند.
پرهیز از استفاده ی آلات موسیقی و تیراندازی در مراسمات مذهبی و عروسی ها
خطیب نماز جمعه ی دزفول به مردم توصیه کرد از آلات موسیقی در مراسمات مذهبی و عروسی ها از آلات موسیقی استفاده نکنند و از رسم غلط تیراندازی در مراسم تشییع انتقاد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها