وحدت زیر لوای اسلام مایه پیروزی

شما را به خدا قسم می دهم كه هیچ گاه دست از پشتیبانی ولایت فقیه و روحانیت مبارز برندارید

در بخشی از وصیت نامه شهید "مهدی جودکی" چنین آمده است: گذشت و ایثار در برخورد با دیگری داشته باشید چراکه اینها همه باعث وحدت و وحدت زیر لوای اسلام مایه پیروزی است و در اخر شما را به خدا قسم می دهم كه هیچ گاه دست از پشتیبانی ولایت فقیه و روحانیت مبارز برندارید.
کد خبر: ۸۷۱۶۲۹۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

شهید مهدی جودکی فرزند براتعلی جودکی در دوم شهریورماه سال 1341 در خانواده‌ای مذهبی در شهر اراک متولد شد.

شهید مهدی جودکی با آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جبهه‌های نبرد شتافت و با دیگر رزمندگان به مقابله با دشمن بعثی پرداخت.

او در تیپ 71 روح‌الله و در گردان امام حسن(ع) و گردان قمر بنی‌هاشم(ع) به نبرد با باطل برخواست و تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی دفاع کرد تا اینکه در عملیات بیت‌المقدس در تاریخ 10 اردیبشهت‌ماه سال 61 وعده الهی محقق شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام علاقه بسیاری به ورزش داشت و در این راستا در رشته تکواندو فعالیت می‌کرد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید مهدی جودکی

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام آنكه آرامش دلهای مومنان و یاری كننده جوانان است به نام او كه تنها او لایق عبادت است و تنها او را عبادت می كنم و تنها از او یاری می جویم به نام او كه ذره ذره وجود مومنان در آرزوی لغایش چون پرنده ای اسیر پر و بال می زند؛ مگر چه هستیم جز پرنده های اسیری كه از باغ پر نعمت و موطن اصلی دور افتاده ایم و در صحرای خشك و سوزان دنیا گرفتار گشته‌ایم و سیاره مان را گم كرده ایم.

در گو شه غربت دنیای بی رحم مردیم، بسیارمان این صحرای خشك را با باغ بهشت الهی و سراب این بیابان داغ را با چشمه آب جاودنگی است تباه گرفته ایم و برای همیشه دل به زمین بستیم ولی گروهی اندك به سرابها قانع شده و به دنبال آب رفتند آنها رفتند تا آنجا كه می خواستند رسیدند و در این راه قفس پُر بلا را شكسته و بار دیگر پر گشودند، ای خوشا به حالشان و خوشا به حال كسی كه اعتقاد داشته با شد.

مرغ باغ ملكوتم نیم از عالم خاك دو سه روزی قفسی ساخته اند از بدنم

و انشاالله خداوند توفیق دهد كه همچون مردان خدا راه بازگشت به سوی ممعبود را سرافرازانه پیش گیریم و قفس تن را شكسته و آزاد شویم و از خدا می خواهم كه همه را به صراط ممستقیمش هدایت بفرماید؛ و رهنمای راه ما این پیر روشن دل كه پرتوش جهان را در برگرفته را تا ظهورر عدالت جهاد را برای ما حفظ كند.

برادر و خواهری كه این سطور را می نگری مثل یك برادر كوچك می گویم و از تو می خواهم كه خود را فراموش نكنی و قدر خود را بدانی و خود را كه ارزشت بسیار است ارزان نفروشی بلكه این كالای گرانبهای الهی را به مشتری واقعی كه الله است عرضه كنی چون كه تنها اوست كه خیر و سعادت تو را می خواهد اما در زمینه راه نزدیكی به خدا نكاتی به نظر این بنده حقیر رسیده كه برای مشتاقان ذكر می كنم.

خداوند توفیق دهد كه بدون اشكالی حق مطلب را ادا نمایم تقاضا دارم كه برادران وخواهران دینی‌ام با خود فكر كنند و عقل خود را ملاك قرار دهند و از خود پرسند كه چه هستند از كجا آمدند ؟ برای چه آمدند؟ به كجا می روند و چگونه باید بروند وقتی پس از تفكر عمیق به مسئله مهم و حیاتی توحید رسیدند تازه شروع كنند كه خود را با معیارهای الهی وفق دهند و متخلق به اخلاق الله بشوند.

عزیزان همواره خدا را شاهد و ناظر بدانید در هر لحظه فكر كنید كه الان خداوند حاضر و ناظر است و از رگ گردن نزدیكتر و بعد سعی كنید به طور كامل در كارهایتان اخلاص داشته باشید و بهترین و تنها راه این است كه از خداوند كمك بگیرید؛ در دعاهای بعداز نماز از خدا بخواهید كه به شما اخلاص عطا بفرماید ،چنانكه تمام اعمال انسان از برای رضای خدا باشد.

قبل از هر عملی لحظه ای كوتاه فكر كنید كه آیا خداوند حاضر و ناظر از این عمل خشنود است یا نه؟ و خود را عادت دهید كه فقط كارهایی را كه موجب خشنودی خداست انجام دهید

نماز و سایر عبادات را با كمال خضوع و فروتنی و حضور قلب انجام دهید تا اثر واقعی خود را ببخشد .

دعای بعد از نماز را حتما "بخوانید واز خدا تقاضا كنید حتی اگر یك كلمه باشد؛ در دعاهایتان از خداوند چیز بزرگ بخواهید و مطمئن باشید كه دعا اگر از دل برآید حتما"اجابت می شود.

عزیزانم یك نكته را فراموش نكنید وآن خلق و خوی خوش است .............................

بنابراین با یكدیگر با محبت رفتار كنید، با یكدیگر بجوشید، گذشت و ایثار كه ماشاالله همه دارند، اینها همه باعث وحدت و وحدت زیر لوای اسلام مایه پیروزی است.

اگر خدای ناكرده خطایی مرتكب شدید و تنها به خودتان مربوط شد پیش خداوند توبه كنید و به كسی هم نگویید ولی اگر به دیگران هم مربوط می شد برای جلو گیری از انحراف به خطای خود اعتراف كنید.

یاد حرف امام باشید كه فرمود "فكر نكنید اعتراف به خطا انسان را كوچك می كند بلكه انسان را بزرگ می كند شخصیتهای زندگی را به خاطر خدا تحمل كنید و به خاطر رضایی خدا پیش دیگران از سختیها شكوه نكنید."

زبان خودرا از فتنه ها نگهدارید كه رسول اكرم(ص) فرمود "انسان سخن چین از عذاب آخرت در ایمن نیست" و در جای دیگر فرموده "هركس زبان خودرا نگه دارد دین را نگه داشته است"

تمام اعمال خود را از ریا پاك سازید كه بزرگترین كارها وقتی جنبه ریا داشته باشد نزد خداوند هیچ گونه ارزشی ندارد.

همیشه به یاد آخررت باشید(اگر خودرا تمرین دهید عادت می كنید ) و در این زمینه سوره قیامت و سوره واقعه را زیاد خوانده و در معنایش دقت بسیار كنید؛ اگر دسترسی داشتید كه تا سرای دیگر كه تفسیر سوره واقعه توسط شهید دستغیب است را حتما"بخوانید.

شما را به خدا، شما را به خدا، شما را به خدا به فكر محرومان، مسكینان، یتیمان باشید و انفاق بسیار كنید كه قلب را صاف و به خدا نزدیك می سازد و برای اینكه این كار برای شما راحت باشد به یاد آورید كه آنچه درعالم موجود است ملك خداست (لله ملك سماوات والارض) و این مال دنیا كه به دست من و شما رسیده مال خداست و باید در راه خدا خرج شود (سوره ماعون واواخر سوره ضحی را حتما"بخوانید) و در زمینه كمك به مستمندان ابتدا به بی بضاعتهای فامیل سپس به آشنایان و بعد به دیگران بدهید ولی مواظب باشید كه تا آنجا كه ممكن است شناخته نشوید كه خدایی نكرده جنبه ریا داشته باشد.

و سرانجام حرف آخر: شما را به خدا قسم می دهم كه هیچ گاه دست از پشتیبانی ولایت فقیه و روحانیت مبارز برندارید كه این چراغ راه و هادی به صراط مستقیم الهی است.

خداوند همه را توفیق دهد كه به خاطرش كار كنند، به خاطرش زنده باشند وبه خاطرش بمیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات