دومین کارگاه ارتقاء مهارت های خبرنگاری و خبرنویسی، با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم، در حسینیه ثارالله ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۲۶۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: در دومین کارگاه ارتقاء مهارت های خبرنگاری و خبرنویسی و تهیه و تولید خبر، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع)  از حوزه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم طی سخنانی، تخریب قبور ائمه بزرگوار بقیع به دستور وهابیون را محکوم و گفت:  این فرقه ضاله محصول افکار پلید استکباری صهیونیستی است و برای از بین بردن وحدت مسلمانان تشکیل شده است. 

وی همچنین با تمجید از حضور خبرنگاران افتخاری در عرصه تولید اخبار ارزشی بسیج، از آنان خواست با در نظر گرفتن فعالیت های مستمر دشمن در عرصه رسانه، از هر جهت حضور و توانمندی خود را در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم دشمنان تقویت کنند. 
در این کارگاه که به همت معاونت روابط عمومی ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد، تعدادی از اخبار تولیدی خبرنگاران افتخاری بسیج از حوزه های خواهران و برادران ناحیه و نکات مهم مربوط به ساختار تولید خبر مورد نقادی و بحث و بررسی قرار گرفت. 

 در این کارگاه همچنین از جلال باقری، خبرنگاران پرتلاش ناحیه با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از سوی حجت الاسلام احمدی، تقدیر شد.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات