خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان سپاه امامت تبریز با بیان اینکه طرف های غربی در مذاکرات هسته ای به کمترین تعهدات خود پایبند هستند، گفت: غربی ها قصد ندارند به تعهدات خود عمل کنند.
کد خبر: ۸۷۱۶۲۳۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمد حسین فرهنگی افزود: غربی ها طبق برنامه ریزی و گفته های خود، چهارچوب تحریم ها را حفظ کرده و تنها جزئی از دارائی های بلوکه شده و کارهای متفرقه بانکی را حل کرده اند که نشان می دهد آن ها هیچوقت قابل اعتماد نیستند.

وی حقوق های نجومی را لکه ننگی بر کارنامه کسانی که در این پرداخت ها دست داشتند، عنوان و بیان کرد: دولت باید به زودی با تخلف کنندگان به نحو شایسته برخورد کند چراکه این پرداخت ها، دزدی از بیت المال بوده و موجب سلب اعتماد مردم می شود که نابخشودنی است.

فرهنگی با اشاره به عدم تخصیص بودجه به طرح های استانی، تصریح کرد: علیرغم پیگیرهای انجام شده، به برخی طرح ها همچون مترو تبریز و جاده تبریز- سهند، بودجه ترزیق نشده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسئولان برخی طرح ها همچون مترو تبریز با همه توان، انجام وظیفه می کنند تا طرح با سرعت ادامه داشته و تعطیل نشود، اظهار داشت: دولت نیز باید به خاطر آسایش و رفاه مردم، کاری انجام داده و به این مشکلات خاتمه دهد.

وی در بخش پایانی سخنان خود، امنیت را از بزرگترین و بهترین نعمت های الهی خواند که با وجود ناآمنی های منطقه، به برکت انقلاب، خون شهدا و دیدبانی سربازان انقلاب اسلامی در فراسوی مرزها و داخل کشور ایجاد شده و این نعمت را باید قدر دانست.

ارسال نظرات