آیت‌الله ممدوحی در گفت‌وگو با «بسیج»:

فضای کشور برای بازگشت به شرایط قبل از برجام آماده شود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه باید مسئولین نسبت به این امر توجه داده شوند، افزود: همانطوری که اقای لاریجانی اخیرا در مجلس گفتند باید فضا به نحوی آماده شود که اگر طرف مقابل به برجام پایبند نبود برنامه هسته ای کشور به راحتی به شرایط پیشابرجام بازگردد.
کد خبر: ۸۷۱۶۲۳۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج، با اشاره به یکسالگی برجام و عدم اجرای تعهدات از سوی آمریکایی ها گفت: به نظر من در این زمینه همه باید تابع نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند چراکه از این محور بالاتر وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها نیز باید تمام هم و غم خود را برای به کرسی نشاندن منویات مقام معظم رهبری به کار ببرند، یادآورد شد: اطمینان به آمریکا اصلا معنا ندارد و اصل گرفتاری ما هم از همین جاست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه باید مسئولین نسبت به این امر توجه داده شوند، افزود: همانطوری که آقای لاریجانی اخیرا در مجلس گفتند، باید فضا به نحوی آماده شود که اگر طرف مقابل به برجام پایبند نبود برنامه هسته ای کشور به راحتی به شرایط پیشابرجام بازگردد.

ارسال نظرات