خبرهای داغ:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی معرفی شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۲۱۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سیدمحمد فخری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی پس از 29 سال با حضور مسئولان کشوری و استانی تکریم و به جای وی حجت الاسلام محمد داداش زاده رئیس سابق تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد به مدت دو سال به سمت مدیر کل جدید این سازمان برگزیده شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در آیین تودیع و معارفه مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: خداوند متعال در سوره مبارکه اسراء سه دستور کلیدی بر پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) برای موفقیت در مدیریت جامعه اسلامی برشمرده است.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی گفت: رسول خدا(ص) فرمود، نخستین گام برای یک مدیر نظام اسلامی، مسئله ارتباط تنگاتنگ و عمیق با خداوند متعال و تهجد و عبادت شبانه است.

وی با تاکید بر اینکه براساس فرمایشات قرآن کریم، برای رسیدن به موفقیت توسط یک مدیر اسلامی باید صادقانه و با اخلاص وارد شد تصریح کرد: در این باره درون و برون مدیر اسلامی باید یکسان بوده و کار را برای خدا و باصلابت انجام دهد تا جایی که وقتی دوران مدیریتش به پایان رسید با سهولت و راحتی از پست مدیریتی خویش خارج شود.

قریشی افزود: علاوه بر آن مدیر جامعه اسلامی برای موفقیت و پیشرفت روزافزون کارهای خویش تنها باید از خدا کمک خواسته و به بنده محتاج نباشد.

امام جمعه ارومیه اظهار داشت: بنابراین اگر یک مدیر اسلامی این سه عامل را مورد توجه خود قرار دهد می‌تواند از ابتدای مدیریت خویش ادعای موفقیت و پیروزی را داشته و ضمن جایگزین کردن مظاهر حق در محیط پیرامون خویش، نواقصات را برطرف کند.

برگزاری گفتمان‌های دینی در گستره کشور

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون 91 هزار هیئت مذهبی در سراسر کشور شناسایی شدند اظهار داشت: در این باره 50 هزار مبلغ نیز ساماندهی شدند تا در ایام مذهبی بتواند فعالیت‌های تبلیغی و دینی را انجام دهند.

حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده تصریح کرد: این سازمان در طول سال فعالیت‌های مختلفی همچون برگزاری گفتمان‌های دینی در ایام و مناسبت‌های خاص، ارتباط وسیع با جامعه هدف در سطح عامه و ساماندهی فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی انجام می‌دهد.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هم اکنون سازمان دارالقرآن، انتشارات بین‌المللی، امیر کبیر و خوارزمی، چاپخانه سپهر، کتاب شهر و موسسه بصیرت جزو موسسات سازمان تبلیغات اسلامی بوده که عملیات فرهنگی را در کشور تسهیل می‌کند.

نگاه مثبت رهبر انقلاب به سازمان تبلیغات اسلامی

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در آیین تکریم خویش با اشاره به اینکه موسس سازمان تبلیغات اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال 60 بودند اظهار داشت: با توجه به اینکه مهمترین فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه دین، تبلیغ اسلام و نیز تقویت مسائل مذهبی و دینی بوده، بنابراین تاسیس آن دارای آثار و برکات فراوان بوده است.

حجت الاسلام سیدمحمد فخری با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در سال‌های گذشته با امکانات محدود کارهای شایسته‌ای انجام داده است افزود: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از تلاش‌های این سازمان تشکر و قدردانی کرده‌اند.

در این مراسم با اهدا هدایای گوناگون از سوی نهادها و شخصیتهای مختلف از 29 سال خدمت حجت الاسلام سیدمحمد فخری در سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تقدیر شد و حجت الاسلام محمد داداش زاده بجای وی منصوب و آغاز بکار کرد.

ارسال نظرات