خبرهای داغ:
رئیس هواشناسی آذربایجان‌غربی خبر داد

نفوذ جریانات خنک شمالی به استان آذربایجان‌غربی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: از فردا با نفوذ جریانات خنک شمالی دمای هوای استان بطور نسبی کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۸۷۱۶۲۱۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مهدی صابری به تشریح وضعیت هوای آذربایجان‌غربی در دو روز آینده پرداخت و اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد امروز با حاکمیت هوای پر ارتفاع جنب حاره در استان گرمای هوا همچنان تداوم می‌یابد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی افزود: از فردا با نفوذ جریانات خنک شمالی دمای هوای استان بطور نسبی کاهش می‌یابد.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امروز هوای آذربایجان‌غربی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد در اواخر وقت در شمال استان نیز با افزایش ابر همراه باشد.

صابری با بیان اینکه دمای هوای ارومیه امروز بین 15 تا 34 درجه گزارش شده است تصریح کرد: کیفیت هوا در آذربایجان‌غربی سالم گزارش شده و سمت وزش باد نیز تا اواخر امروز از سمت شمال شرقی است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود فردا نیز هوای آذربایجان‌غربی صاف تا کمی ابری بوده و از بعد از ظهر نیز افزایش ابر و وزش باد در شمال استان به همراه رگبار پراکنده باران حاکم باشد.

وی بیان کرد: دمای هوای روز یکشنیه نیز میان 33 و 15 درجه پیش‌بینی شده و ضمن وزش باد از سمت شمال شرقی کیفیت هوا نیز سالم ارزیابی می‌شود.

ارسال نظرات