بسیج مظهر اقتدار مردمی در نظام است

خبرگزاری بسیج: معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ری با اشاره به اهمیت و نقش و جایگاه بسیج و نیروهای مسلح در حوزه وظیفه سازمانی خود ، بسیج را مظهر اقتدار نظام دانست.
کد خبر: ۸۷۱۶۲۰۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هادی تمهیدی در مراسم معارفه فرمانده جدید بسیج حوزه ادارات شهرستان ری که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عبدالعظیم(ع)، فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) و فرماندهان بسیج ادارات شهرستان در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد، افزود: در طول سالهای تشکیل بسیج به عنوان شجره طیبه، خدمات با ارزش و ایثارگری های فراوان و ماندگاری بجای مانده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بسیاری از نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با علم و آگاهی و با تقدیم جان خود از کیان و ارزش های والای این کشور صیانت و حفاظت کردند.

معاون فرماندار شهرری تصریح کرد: به برکت خون مطهر شهیدان و جانبازی ایثارگران   کشور ایران دارای امنیت پایدار است.

 وی اضافه کرد: به برکت رهبری امام عظیم الشان و مقام معظم رهبری، کشور از همه لحاظ در درون و بیرون از مرزهای جغرافیایی الگو و بیمه کشورهای دیگر است.

تمهیدی گفت: در بسیاری از کشورهای جهان، آزادیخواهان و انقلابیونی که در مقابل ظلم و  قیام و ایستادگی می کنند افق نگاهشان به فرمایشات و راهنمایی های مقام معظم رهبری است.

وی افزود: این نظام و انقلاب به برکت هوشیاری و استقامت ملت آگاه و بصیر در مقابل توطئه ها و طراحی های شوم دشمنان نظام مقاومت کرده و  پیروز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار