تاکید فرماندار ری بر تشکیل کارگروه اصحاب رسانه در مقوله اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری بسیج: فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: نقش خبرنگاران، روحانیون و مساجد در اصلاح فرهنگی بسیار اهمیت دارد و کارگروه اصحاب رسانه در مقوله اقتصاد مقاومتی در شهرستان ری باید ایجاد شود.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۸۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور در دومین جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان ری گفت: بحث فرهنگ سازی و اصلاح فرهنگی در حوزه اقتصاد مقاومتی از تولید مهمتر است و دراین زمینه اصحاب رسانه، مساجد، روحانیون و معلمان که به ظاهر در امر تولید هیچ نقشی ندارند می توانند بسیار مهم و تاثرگذار عمل نمایند.

 وی با اشاره به اهمیت دو عنصر نیروی انسانی و بهره وری در تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: اگر بهترین ظرفیت سازی، بالاترین اهداف به همراه جدید ترین تکنولوژی در صنایع کشور باشد اما نیروی انسانی متخصص و متعهد به همراه بهره وری در تولید نباشد، شاهد هیچ گونه توسعه یافتگی در سطح کشور نخواهیم بود.

جمالی پور اظهار داشت: مدیران دستگاه های مختلف اجرایی در جلسات اقتصاد مقاومتی باید با یکدیگر تعامل نزدیک برقرار کنند و به کمک یکدیگر در حوزه های مختلف مشکلات پیش پای تولید را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه ایجاد نظم و هماهنگی بین ماموریت های دستگاه ها ی اجرای در کشور می تواند بسیار از مشکلات کشور را در تحقق اقتصاد مقاومتی ازبین ببرد تاکید کرد: باید همه دستگاه ها در کنار یکدیگر احساس یکی بودن کنند و هیچ دستگاهی نباید جزیره ای عمل کند.

جمالی پور در ادامه با بیان اینکه سیاست های دستگاه های مختلف باید طوری باشد که مشکلات یکدیگر را پوشش دهند و در کنار یکدیگر مشکلات کشور را از بین ببرند تصریح کرد: کسب درآمد در هر یک از دستگاه های اجرایی کشور اگر در برنامه سایر ارگان ها اختلال ایجاد کند بر ضد توسعه کشور و اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: هم افزایی دستگاه ها با یکدیگر باعث رشد، توسعه و تعالی کشور شده و زمینه ساز رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی در سطح کشور می شود
ارسال نظرات