مجلسی‌ها هنوز هم درپی حذف مجازات حبس برای پزشکان هستند؟
دختربچه ۶ ساله اصفهانی که برای کشیدن دندان خود به دندان‌پزشک مراجعه کرده بود، براثر دندان‌درد شدید ناشی از کشیدن دندان، مورد ضرب و شتم دندانپزشک قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۷۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، دختربچه 6 ساله اصفهانی به نام "یسنا" که برای کشیدن دندان خود به یکی از کلینیک‌های دندانپزشکی در اصفهان مراجعه می‌کند، پس‌ازآنکه دندان‌درد به او غلبه کرده و گریه می‌کند، مورد ضرب و شتم دندان‌پزشک عصبی قرار می‌گیرد. تسنیم در ادامه نوشت: یکی از افراد نزدیک به دندان‌پزشک متخلف می‌گوید: این دندان‌پزشک سابقه کتک زدن بسیار داشته و حالت عادی ندارد.

ازاین‌رو والدین یسنای 6 ساله از ضارب فرزند خود شکایت کرده و ماجرا برای اجرای مراحل قانونی به سازمان نظام پزشکی ارجاع داده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار تسنیم در اصفهان به این ماجرا اشاره کرد و اظهار داشت: جلسه‌ای برای رسیدگی به ماجرا با حضور دندان‌پزشک و نیز خانواده کودک تشکیل شد.

غلامرضا اصغری افزود: بازرسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی این جلسه با حضور خانواده کودک و نیز دندان‌پزشک در یکی از کلینیک‌های خصوصی استان شاغل است، جریان را در دست بررسی قرار دادند.

وی تصریح کرد: در این جلسه موضوع بررسی شد و مراتب جهت رسیدگی هر چه سریع‌تر به سازمان نظام پزشکی اصفهان ارسال می‌شود.

ارسال نظرات