فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از عملکرد دستگاه دیپلماسی کشورمان در برابر جنایات و کشتار مسلمانان کشمیر انتقاد کرد و گفت: خطاهای تشخیصی وزارت امور خارجه در عمق استراتژیک انقلاب اسلامی تاثیر منفی می‌گذارد.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۶۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه و اساس مکتب، عقیده و همچنین دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و استبداد شکل گرفته و سکوت اینچنینی در برابر کشتار مسلمانان کشمیر که به ناحق قربانی منازعات هند و پاکستان شده، با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی سازگاری ندارد.
 
وی تصریح کرد: سکوت دولت‌های غربی و عربی در برابر این جنایات نکته جدیدی نیست، اما انفعال بی دلیل و معنادار دستگاه دیپلماسی در برابر کشتار مسلمانان کشمیر قابل تأمل است.
 
گرایلی ادامه داد: سیاست نگاه به غرب در دستگاه دیپلماسی دولت، اکنون بیش از هر زمان دیگری قابل مشاهده است و دلباختگان به غرب در عمل مشخص شده اند، لذا واکنش سریع دستگاه دیپلماسی ایران در برابر کوچکترین حوادث غرب و محکوم کردن آن و حتی تبریک گفتن روز ملی فرانسه پس از برگزاری همایش منافقین در پاریس با حضور رئیس دستگاه اطلاعاتی آل سعود و نمایندگان غربی در برابر انفعال بی دلیل و معنادار نسبت به کشتار مسلمانان کشمیر جای تامل و تفکر دارد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اذعان کرد: سکوت در برابر سیاست های خصمانه کشورهای ضد ایرانی در منطقه نشان از تمایل غرب در رفتار و افکار و عملکرد دستگاه دیپلماسی ایران دارد.
 
وی با انتقاد از بی توجهی دستگاه دیپلماسی نسبت به کشتار مسلمانان کشمیر گفت: سکوت وزارت امور خارجه و رفتار منفعلانه اش از روی مشغله زیاد نیست، بلکه ناشی از دلبستگی به غرب و بی توجهی به آرمانهای امام(ره) و انقلاب است که دفاع از ملت های مظلوم و مسلمان جهان را به دست فراموشی سپرده است.
 
گرایلی به آسیب های این انفعال اشاره کرد و بیان داشت: در مرحله اول این انفعال شیعیان هند و پاکستان که دلبسته به انقلاب اسلامی شده اند دلسرد شده و در مراحل بعدی برای مسلمانان جهان اسلام واکنش جمهوری اسلامی ایران در برابر این گونه جنایات بسیار حائز اهمیت است.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: امروز جنایات منطقه ای و جهانی جبهه استکبار به جائی رسیده که دیگر آزمون خطا را از انقلاب اسلامی گرفته و خطاهای تشخیصی وزارت امور خارجه می تواند در عمق استراتژیک انقلاب اسلامی تاثیر منفی بگذارد.
 
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بعنوان کشور مسلمان همسایه باید جامعه جهانی را نسبت به کشتار مسلمانان کشمیر حساس کرده و سازمان ملل و مدعیان دروغین حقوق بشری را از راه گفتگوی سیاسی برای پایان دادن به این جنایات و منازعات هند و پاکستان وادار کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها