خبرهای داغ:

مصطفی خزاعی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان شد

مصطفی خزاعی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان همدان معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۶۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالرضا فولادوند مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان همدان بعد از 32 ماه فعالیت در این سمت به دلیل مشکلات خانوادگی با درخواست و پیگیری‌های مکرر از وزارت آموزش و پرورش موفق به جابجایی شد.

در این راستا با انتصاب فولادوند با حکم وزیر به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مصطفی خزاعی معاون سابق آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب شد و ظهر امروز آئین تکریم و معارفه مدیریت این مجموعه برگزار شد.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان همدان در این آیین با اشاره مسائل و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش در استان اظهار داشت: میزان اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش با عنایت استاندار همدان 30 درصد افزایش یافته است.

عبدالرضا فولادوند افزود: با ساماندهی نیروی انسانی در سالتحصیلی 95-94 مبلغ 30 میلیارد تومان از اعتبارات آموزش و پرورش استان به سمت صرفه‌جویی هدایت شد.

وی بیان کرد: همچنین با ساماندهی نیروی انسانی 23 هزار ساعت اضافه تدریس معلمان به 10 هزار ساعت کاهش یافت که البته این توفیق با وجود بازنشستگی 2 هزار نفر از فرهنگیان و افزوده شدن 25 هزار نفر به جمعیت دانش‌آموزی استان محقق شد.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه 40 درصد از حجم بخشنامه‌های ارسالی به مدارس کاهش یافته است، گفت: این اقدام در راستای ایجاد فرهنگ خلاقیت در مدیران مدارس انجام شد تا قدرت تفکر در آنها افزایش یابد.

وی با اشاره به توسعه قانون و قانون‌مداری در همه ابعاد نظام آموزشی عنوان کرد: برای تداوم و توسعه استقلال آموزش و پرورش از قدرت نمایندگان استان در مجلس استفاده کردیم و 22 تفاهم‌نامه همکاری با دیگر سازمان‌ها منعقد شد.

فولادوند با اشاره به تشکیل صندوق هگمتان رفاه با مشارکت فرهنگیان استان افزود: مجتمع میلاد نور همدان توسط شهرداری چندین بار پلمپ شده است و در نهایت بعد از 25 سال مشکل این اداره کل با شهرداری همدان رفع شد و با عقب‌نشینی ساختمان این مجتمع پس از چهار سال به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی در همدان و نهاوند محرز است، اظهار داشت: 13 قطعه زمین برای ساخت مدرسه در حاشیه شهرها و محدوده مسکن مهر در استان جانمایی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات