استاد حوزه و دانشگاه گفت: خروجی حلقه‌های صالحین باید کادر انقلاب شود تا بتوان از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی حراست و حفاظت کرد.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۲۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار حسینی در دوره آموزشی سرگروه‌ها و مربیان حلقات صالحین سپاه ناحیه مقاومت فراهان با اشاره به نقش محوری متربیان حلقات صالحین گفت: خروجی حلقه‌های صالحین باید نیروی انسانی کارآمد برای انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: اول نکته این است که متربیان ما در صالحین باید ولایت‌مدار باشند، مطالبات مقام معظم رهبری را پیگیری کرده و برای اعضای خانواده خودشان تبیین و تشریح کنند.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: متربیان صالحین بایستی اهل جهاد باشند چراکه ما امروز با جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی مواجه هستیم اما در جهادی که مدنظرمان هست به غیر از بحث دفاعی و امنیتی، در جهاد فرهنگی باید حضور بیابند.

سرهنگ پاسدار در ادامه تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخص‌های مهم متربیان حلقات صالحین در درجه اول مومن بودن و  انقلابی و ولایت محور بودن است.

وی افزود: لازمه اصلی خروجی متربیان با این ویژگی ها داشتن مربیان و سرگروه‌هایی انقلابی و ولایت محور است.

حسینی خاطر نشان کرد: خداوند در این عصر و زمان یک هدیه گرانبها و گرانسنگی به ما ارزانی داشته که آن هم انقلاب اسلامی است که بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی حکومت دینی است.

در این جلسه از سرگروه حلقه‌های صالحین برتر و برندگان مسابقه حفظ سوره "یاسین" توسط مسئول آموزش ناحیه فراهان تقدیر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات