خبرهای داغ:
برای دومین سال متوالی؛

شهرستان میامی رتبه نخست رشد آموزشی استان را کسب کرد

مدیرآموزش و پرورش شهرستان میامی گفت: شهرستان میامی با کسب میانگین نمره 14 در امتحانات نهایی سال سوم متوسطه برای دومین سال متوالی رتبه نخست رشد آموزشی استان سمنان را کسب کرد.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۲۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
عباس صائمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی ضمن تقدیر وتشکر از کلیه همکاران آموزشی واداری، از موفقیت دانش آموزان شهرستان در امتحانات نهایی خرداد95 خبرداد و گفت: در خرداد 94 با تلاش ها و پیگیری های انجام شده توسط مدیران ، دبیران و کلیه همکاران فرهنگی، شهرستان میامی موفق به کسب بیشترین رشد استان درامتحانات نهایی شد.

وی افزود: درخرداد ماه 95 هم این تلاش ها ادامه پیداکرد و این شهرستان موفق شد برای دومین سال متوالی رتبه نخست استان در رشد آموزشی درامتحانات نهایی را کسب کند.

صائمی ابراز امیدواری کرد که درسال تحصیلی جدیدبا توجه به برنامه ریزی های انجام شده درشهرستان درزمینه های هدایت تحصیلی، توسعه متوازن، ادغام کلاس ها، برگزاری کلا س های تقویتی،ساماندهی نیروی انسانی و حذف رشته های آسیب زا و... شاهد تکرار این موفقیت باشیم.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان میامی در پایان  کسب این موفقیت را حاصل تلاش و پشتکار فرهنگیان و دانش آموزان دانست و گفت: از فرهنگیان، دانش آموزان و همه عواملی که موجبات این موفقیت را فراهم کرده اند،تشکر و قدردانی داریم.

در حال حاضر در حدود6 هزارو 200دانش‌آموز در مناطق شهری و روستایی شهرستان میامی تحصیل می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها