خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود خبر داد:
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود از برگزاری اردوهای تربیتی تفریحی بسیجیان پایگاه های شاهرود در جنگل ابر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۱۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
حسین ابوذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوهای فرهنگی تربیتی تفریحی بسیجیان پایگاه های بسیج این حوزه در جنگل ابر شاهرود گفت: در راستای حفظ و انسجام حلقه های صالحین و ایجاد شور و نشاط در بسیجیان اردوهای فرهنگی تفریحی بسیجیان حلقه های صالحین پایگاه های تابع این حوزه در جنگ ابر برگزار می شود.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده هر هفته یکی از پایگاه های مقاومت اعضا حلقه های صالحین خود را در قالب یک اردوی فرهنگی تفریحی به منطقه جنگل ابر اعزام می کنند و ضمن بهره مندی از طبیعت منطقه در جلسات حلقه صالحین و پاکسازی محیط از زباله نیز حضور پیدا می کنند.

ابوذری خاطر نشان کرد: با توجه به فصل تابستان و حضور مردم و گردشگران در این منطقه برای سالم سازی محیط و ایجاد امنیت روانی حضور بسیج در این محیط موثر است و به حمدالله با برنامه ریزی انجام شده و اجرای اردوهای فرهنگی تفریحی بسیجیان در این منطقه خانواده ها و گردشگران با امنیت و آرامش به تفریح و استفاده از مناظر خدادادی می پردازند.

وی تصریح کرد: این اردوها تا پایان فصل تابستان برای پایگاه ها و حلقه های صالحین اجرایی می شود و استقبال از این اردوهای یکروزه و دو روزه نیز تاکنون بسیار خوب بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها