فرماندار کمیجان:

اردوهای جهادی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است

فرماندار کمیجان با بیان اینکه اردوهای جهادی نقش موثری در رفع محرومیت روستاها و مناطق دور افتاده دارند، افزود: اردوهای جهادی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۱۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، غلامرضا میوه در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اردوهای هجرت شهرستان کمیجان با تاکید بر همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های مرتبط در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های اردوهای جهادی گفت:با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات تابستان باید از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند به اردوهای جهادی که باعث تقویت روحیه کار و نهادینه شدن آن می شود استفاده کرد.

فرماندار کمیجان تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت دانش‌آموزان و دانشجویان در راستای بحث محرومیت‌زدایی می‌تواند اثر باشد، جوانان نظام اسلامی روزی در میدان های دفاع مقدس و در نقش رزمنده و امروز در عمران و آبادانی کشور مخلصانه در صحنه هستند و اردوهای جهادی نماد عینی این ادعا است.

میوه ادامه داد: باید اولویت ها و نیازهای شهرستان شناسایی شده و با ارتباطی که این گروه ها با مردم برقرار می کنند نسبت به رفع مشکلات و معضلات شهرستان اقدام کرد اما این اردوها و افراد شرکت کننده در آن نیاز به پشتیبانی دارند که این امر بر عهده مدیران و مسئولان شهرستان است.

وی افزود: اجرای منویات مقام معظم رهبری در دو محور تحقق اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی از نقاط محروم و دور افتاده مهترین هدف اردوهای جهادی است.

فرماندار کمیجان تصریح کرد: اردوهای جهادی یک حرکت فرهنگی و عمرانی در راستای خدمت روسانی به روستاییان و اقشار محروم جامعه است.

میوه با اشاره به لزوم توجه به مباحث فرهنگی در اردوهای جهادی گفت: در طرح هجرت و اردوهای هجرت می توان ضمن کمک در سازندگی بررسی اخلاق و ارزش های اسلامی و اعتقادی را آموخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات