معاون تربیت و آموزش سپاه ناحیه مقاومت محلات گفت: لازمه ایمان جهاد با کفار است و از آنجاکه مثلث کفر، طاغوت، شیطان اتحاد قوی دارند، هر چه انسان از ایمان فاصله بگیرید به طاغوت نزدیک تر می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۱۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام رضایی در کلاس آموزش قرآن و تفسیر آیات جهادی با حضور کارشناس مسائل قرآنی در جمع پایوارن سپاه ناحیه محلات گفت: در آیه 76 سوره نساء به این مسئله تاکید شده که افراد مومن در حال پیکار هستند.

وی افزود: افرادی که از هوای نفس خود پیروی می‌کنند در واقع شیطان را حمایت می‌کند، بنابراین طاغوت به مثابه شیطان بوده و نبایستی از طاغوت حمایت کرد مومنان همواره باید با مشرکان و طاغوتیان ستیز کنند که بسیار ضیف هستند.

معاون تربیت و آموزش سپاه ناحیه مقاومت محلات تصریح کرد: لازمه ایمان جهاد با کفار است و از آنجاکه مثلث کفر، طاغوت، شیطان اتحاد قوی دارند، هر چه انسان از ایمان فاصله بگیرید به طاغوت نزدیک تر می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی در ادامه گفت: طاغوت هرچه در ظاهر قوی و استوار باشد در باطن بسیار شکننده و ضعیف است.

وی با اشاره به برخی از بیانات رهبری در این زمینه گفت: مقام معظم رهبری می‌فرماید "دشمن در مقابل پیشرفت نظام و انقلاب چه می‌تواند کند، استکبار با استفاده از فشار و تهدید در مقابل تکامل و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده ولی دچار ضعف و ناتوانی می‌شود" ما باید این انقلاب را باور کنیم و هم پیمان شویم تا در تمام زمینه ها پیشرفت کنیم.

معاون تربیت و آموزش سپاه ناحیه مقاومت محلات تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند باید به اسلام عمل کنیم، اسلام فقط حج و روزه و نماز نیست بلکه مبارزه و ایستادگی در مقابل ظلم و کفار هم هست.

حجت‌الاسلام رضایی در پایان خاطرنشان کرد: ما مردم را به جنگ و خونریزی تشویق نمی‌کنیم، اما مردم را به حفظ دین و پیوند هر چه بیشتر با یکدیگر و حفظ دین دعوت می کنیم.


ارسال نظرات