الله وردی دهقانی گفت: برجام هم برای اقتصاد کشورمان معجزه نکرد و نتوانست اقتصاد ما را نجات دهد برجام انتظارات طلافروشان را برآورده نکرد.
کد خبر: ۸۷۱۶۰۷۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
  الله وردی دهقانی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه انتظارات برجام هم نتوانست مانع از رکود و تعطیلی طلافروشان شود و دچار خسارت اقتصادی برای طلافرشان شد اظهار داشت: برجام نقش منجی گری برای اقتصاد ما نداشته است، کشور ما در شرایط خاص اقتصادی است، همانگونه که مقام رهبری معظم اعلام کرده بودند که ما از برجام، انتظارات زیادی نداشتیم و برجام هم برای اقتصاد معجزه نکرد و  نتوانست اقتصاد ما را نجات دهد لذا برجام انتظارات طلافروشان را برآورده نکرد.

وی با بیان اینکه در اقتصاد باید خود محور باشیم افزود: نقشه راه اقتصادی مشخص است، مقام معظم رهبری بارها اشاره کرده اند دولت، مجلس و مردم باید همکاری کنند آن چه داریم بر آن اساس کشور را بسازیم مشکلات عمده کشور ما دست دیگران نیست.

دهقانی در خاتمه افزود: مشکلات اقتصادی ما از طریق مسوولان و مردم حل می شود، در بحث اقتصادی محاسبه سود و نرخ بهره تولیدی مهم است و باید در بخش تولید سرمایه گذاری انجام شود .

ارسال نظرات