واکنش آریایی نژاد به اظهارات وزیر بهداشت در گفتگو با «بسیج»:
نماینده سابق مجلس در واکنش به اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر اینکه موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند گفت: کافی است وزیر بهداشت دولت یازدهم به روستاها و شهر های کوچک کشور مراجعه کنند تا ببینند الان مردم در آسمان زایمان می کنند یا در کف زمین؟!
کد خبر: ۸۷۱۶۰۶۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

احمد آریایی نژاد عضو سابق کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات امروز وزیر بهداشت مبنی بر اینکه واقعاً موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند و شرایط بهداشتی و درمانی در برخی از بیمارستان‌ها بسیار بد بود اظهار داشت: کافی است وزیر بهداشت دولت یازدهم به روستاها و شهر های کوچک کشور مراجعه کنند تا ببینند الان مردم در آسمان زایمان می کنند یا در کف زمین!

وی افزود: درست است که در دولت های قبلی در زمینه بهداشت و درمان کاستی هایی وجود داشته است اما باید گفت الان هم این کاستی ها هست.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با بودجه ای کلانی که نسبت به سایر بخش ها به وزارت خانه بهداشت و درمان آمد قسمت اعظم آن صرف درمان شد، درست است زحمت هایی کشیده شده اما باید مستمر و عقلایی باشد؛ دولت باید این بودجه را صرف پیشگیری و برای آن برنامه ریزی عقلایی می کرد.

آریایی نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: آقای وزیر بهداشت و درمان فعلی شخص محترمی است اما سبک کار ایشان را کارشناسان و دانشمندان قبول ندارند، شاید برای کوتاه مدت خوب بود اما باید برنامه ریزی سالانه می کرد و مبلغی را برای پیشگیری اختصاص می داد.

وی در خاتمه عنوان کرد: وزارت بهداشت باید شفاف حرکت کند در حال حاضر ما در نوبت دهی بیمارستان های دولتی مشکل داریم، سیستم ارجاع و پزشک خانواده نداریم، وزیر بهداشت به این سوال پاسخ دهد که این سبک کار را کدام عقل و منطق قبول می کند؟!

ارسال نظرات