خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم خبر داد
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم، گفت: پس فردا‌ توده گرد و خاک از جنوب غرب کشور وارد قم می‌شود و غبارآلودی هوای این استان را تشدید می‌کند.
کد خبر: ۸۷۱۶۰۱۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای امروز استان قم،‌ اظهار کرد: در نیمروز نخست امروز، هوا صاف است ولی در بعد از ظهر، شاهد وزش باد با سرعتی بین 50 تا 65 کیلومتر بر ساعت به همراه گرد و خاک خواهیم بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم، ادامه داد: امشب از نیمه‌های شب از سرعت وزش باد کاسته می‌شود و این روند تا فردا صبح ادامه دارد.

وی ادامه داد: فردا در نیمروز نخست، سرعت وزش باد کم است ولی تا بعد از ظهر کم‌کم بر سرعت باد افزوده می‌شود و در بعد از ظهر فردا، باد از سمت شرق و با سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت، استان قم را در خواهد نوردید.

قاضی هوای فردا را غبار آلود پیش بینی کرد و افزود: فردا، هوای استان قم به دلیل عوامل داخلی مانند بیابان‌ها، دشت‌ها و ... غبارآلود خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم، از ورود توده گرد و خاک جنوب غربی کشور به استان قم در دو روز آینده خبر داد و عنوان کرد: پس فردا علاوه بر عوامل داخلی،‌ توده گرد و خاک از خارج استان نیز وارد می‌شود و غبارآلودی هوا را تشدید می‌کند.

وی با اشاره به جهت وزش باد در دو روز آینده گفت: پس فردا، باد با سرعت 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت و از سمت شرق خواهد وزید.

قاضی بیشینه دمای هوای امروز،‌ فردا و پس فردا را به ترتیب 44، 42 و 41 درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: فردا و پس فردا کمینه دمای هوا 26 درجه سانتیگراد خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها