رزمایش 24ساعته بسیجیان گردان بیت المقدس حوزه امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۵۹۲۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده گردان بیت المقدس غرب شهرکرد، گفت: این رزمایش 24ساعته با هدف ارتقای سطح آمادگی رزم و حفظ انسجام بسیجیان عضو گردان برگزار شده است.

علیرضا قاسم پور افزود: بسیجیان سربازان ولایت و آماده جانفشانی در عرصه های دفاع از حریم ارزش های والای اسلامی می باشند و برگزاری اینگونه رزمایش ها به افزایش توان رزمی و آمادگی دفاعی گردان بیت المقدس کمک شایانی می کند.

وی، با اشاره به مراحل فراخوانی، ستون کشی، استقرار، سازماندهی و برگزاری کلاس های رزمی، آشنایی با سلاح های سبک و نیمه سنگین در این رزمایش 24ساعته،‌گفت: پیاده روی تاکتیکی شبانه، اجرای کمین و ضد کمین، آموزش های بصیرت افزایی و اقامه نماز های جماعت و ... از دیگر برنامه های این رزمایش در غرب شهرکرد بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد نیز در گفتگو با خبرنگار ما، حضور پرشور و استقبال وسیع بسیجیان از برگزاری این رزمایش را یادآور شد و افزایش روحیه معنوی، صمیمیت و انسجام بین بسیجیان عضو گردان بیت المقدس و ارتقای توان رزمی و آمادگی دفاعی را از ثمرات برگزاری رزمایش های 24ساعته برشمرد.

جلال ریاحی افزود: گردان بیت المقدس حوزه مقاومت امام صادق علیه السلام متشکل از بسیجیان پایگاه های تابعه این حوزه در شرایط بسیار خوب آمادگی به سرمی برند و همکاری فرماندهان پایگاه های مقاومت و فرماندهان گروهانهای تابعه با ارکان گردان بیت المقدس در اجرای موفق این رزمایش نقش اساسی داشته است.

به گزارش بسیج، این رزمایش 24 ساعته با استقرار نیروهای گردان بیت المقدس حوزه امام صادق علیه السلام در منطقه مجاور امامزاده سید محمد(سلطان سبزپوش) آغاز و با برگزاری برنامه های متنوع رزمی و فرهنگی و همچنین پیاده روی تاکتیکی شبانه و اجرای عملیات کمین و ضد کمین پایان یافت.

ارسال نظرات