مراسم محفل انس مودت پیشکسوتان سپاه نواحی ابهر و خرمدره با حضور مسئولین ابهر و خرمدر و جمعی از پیشکسوتان در مجموعه تفریحی پارک لاله هیدج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۵۸۶۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم محفل انس مودت پیشکسوتان سپاه نواحی ابهر و خرمدره با حضور حجت الاسلام ربیعی امام جمعه هیدج، فرمانده هان سپاه نواحی ابهر وخرمدره، مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه نواحی ابهر و خرمدر، مسئولین حفاظت اطلاعات سپاه ابهر و خرمدره، مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان زنجان و جمعی از پیشکسوتان در مجموعه تفریحی پارک لاله هیدج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن ابرازخرسندی از برگزاری مراسم محفل انس مودت پیشکسوتان ،به مهمانان و مدعوین مراسم خوش آمد گفت.

در ادامه مراسم امام جمعه هیدج به عنوان سخنران برنامه با اشاره به اهمیت انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و اینکه موضوع امربه معروف و نهی ازمنکر با ماه محرم ارتباط نزدیکی دارد گفت: تمامی واجباتی که خداوند متعال برای ما مشخص کرده است در سایه انجام امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

حجت الاسلام ربیعی در ادامه با اشاره به سخنان امیرالمومنین (ع) در رابطه با انجام امربه معروف و نهی ازمنکر افزود: قوام حکوت در جامعه با اجرای امربه معروف و نهی ازمنکر خواهد بود چرا که امربه معروف و نهی ازمنکر شیوه و روش صالحان و برجستگان و انبیاء الهی است.

امام جمعه هیدج ضمن توصیه به سنت و روش پیامبر گرامی اسلام خاطر نشان ساخت: لازم است انسان در زندگی روزمره خود زمانی را برای خدا و برای خانواده خود اختصاص دهد چرا که پیامبر می فرمایند: " نشستن در کنار همسر خود در خانواده ثواب این عمل را خداوند متعال آنقدر دوست دارد" که بهتر از اعتکاف در مسجد النبی است.

گفتنی است، انجام برنامه های مختلف ورزشی، مسابقات فرهنگی، تجلیل از برندگان مسابقات و اقامه نماز جماعت در پایان مراسم از جمله برنامه های جانبی این مراسم بود.

ارسال نظرات