مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام گفت: هدف ماهواره جایگزینی تمدن غربی بجای فرهنگ اسلامی در کشور ایران است.
کد خبر: ۸۷۱۵۷۴۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام محمدرضا عباسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) صبح امروز در کارگاه مصون سازی فرهنگی در حسینیه ثارالله سپاه استان ایلام بیان کرد: سبک زندگی اسلامی در سال های اخیر در فرمایشات مقام معظم رهبری بارها شنیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمان قاجاریه تاکنون غرب در صدد این بوده است که فرهنگ ایرانی اسلامی را از کشورمان بگیرند؛ تصریح کرد: هر روز شاهد گسترش سبک زندگی غربی در بین مردم هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام ابراز کرد: هدف ماهواره جایگزینی تمدن غربی بجای فرهنگ اسلامی در کشور ایران است، و برنامه های زیادی در خصوص سبک لباس پوشیدن، مد های روز، طرح های خانه و ... به وجود آمده است.

وی افزود: ازدواج سفید و جشن طلاق ادبیات جدیدی است که امروز در کلان شهر های ایران در بین افراد ثروتمند جامعه در حال ترویج است.

حجت الاسلام محمدرضا عباسی با بیان اینکه برخی از مردم به بهانه بالا بودن هزینه زندگی ، بجای ازدواج رسمی از ازدواج سفید استفاده می کنند؛ بیان داشت: ازدواج سفید همان زنا است که توسط عده ای از افراد جامعه صورت می گیرد و با مطرح کردن واژه" پیدا کردن استقلال" از خانواده هایشان جدا زندگی می کنند.

حجت الاسلام عباسی با تاکید بر اینکه جشن طلاق برگرفته از فرهنگ غربی است و در ایران جایگاهی نداشته است؛ عنوان کرد: برخی از مردم طلاق می گیرند و در مراسم مجللی بین اقوام جدا شدن خود را اعلام می کنند.

وی افزود: اکنون در جامعه شنیده می شود که ازدواج برای فرزنددار شدن نیست و به همین خاطر خانواده ها بیشتر به تک فرزندی و بی فرزندی روی آوردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام گفت: بچه ها را از ترس فقر نکشید و سقط جنین انجام ندهید که خداوند در قرآن فرمایش کرده است: هر جنبنده ای بر روی زمین آفرید شود خدا رزق و روزی او را می دهد.

حجت الاسلام محمدرضا عباسی با بیان اینکه اگر عکس های شهدای دوران دفاع مقدس را نگاه کنیم همه با محاسن و قیافه مردانه در میدان نبرد حاضر می شدند اما متاسفانه اکنون عده ای بر اثر تبعیت از فرهنگ محاسن خود را با تیغ می تراشند.


ارسال نظرات