خبرهای داغ:
مسئولان بسیج دانش آموزی استان سمنان با حضور در حوزه های بسیج دانش آموزی شاهرود نظارت ستادی تخصصی برنامه های سال 94 را انجام دادند.
کد خبر: ۸۷۱۵۷۱۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و مسئولان بسیج دانش آموزی استان سمنان با حضور در حوزه های بسیج دانش آموزی ایمان،ایثار و کوثر از برنامه های سال 94 بسیج دانش آموزی نظارت ستادی تخصصی بعمل آوردند.

در این نظارت ستادی مسئولین بسیج دانش آموزی استان با معاونت های متولی خود در حوزه های مقاومت جلسه تخصصی برگزار و برنامه های ابلاغی و ابتکاری سال 94 را مورد بررسی قرار دادند.

سرهنگ پاسدار محمد یعقوبی در حاشیه این نظارت ستادی با بیان اینکه این برنامه در جهت رفع نواقص و معایب برنامه ها و حُسن اجرای برنامه های ابلاغی انجام می شود گفت: انجام این نظارت ها در جهت بهبود روند اجرایی برنامه ها و بررسی نواقص و معایب احتمالی و رفع آنها و یا انتقال به رده های بالاتر برای رفع و اصلاح است.

وی خاطر نشان کرد: توجه به موضوعات مورد نیاز دانش آموزان با توجه به جنگ تمام عیار دشمن و اثربخشی برنامه ها و اجرای درست و هدفدار برنامه های ابلاغی از اهداف این نظارت هاست.

یعقوبی با بیان اینکه توجه به نظام صالحین در بسیج دانش آموز از اولویت های مهم است بیان کرد: تلاش داریم تا با توجه به هجمه دشمن در موضوعات فرهنگی و اعتقادی حلقه های صالحین در واحدهای مقاومت با انسجام و اثربخشی اجرا شود و این موضوع اهمیت ویژه ای دارد و پیگیری های گسترده ای در این زمینه انجام شده و حوزه های مقاومت با تعامل با سایر اقشار بسیج و آموزش و پرورش در این زمینه تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی در تربیت فرماندهان و مدیران برای واحدهای پیشگام(دبیرستان های دوره دوم) چند سالی در دستور کار است گفت: امسال در تابستان فرماندهان و شورای واحدهای پیشگام در چند مرحله آموزش می بینند که آموزش خارج از استان در مشهد مقدس در مرداد ماه انجام می شود و آموزش ها و برنامه های توجیهی نیز توسط حوزه های مقاومت برگزار می شود.

یعقوبی با تقدیر از فعالیت های گسترده حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی اظهار کرد: تلاش همه عزیزان در جهت تحقق فرامین رهبر انقلاب و تربیت نسلی تراز انقلاب اسلامی و مدافع انقلاب و ارزش ها و مدیر برای آینده انقلاب است و باید این فعالیت ها را قدر دانست و تقدیر کرد.

برگزاری نظارت ستادی پایگاه های بسیج حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود از انجام نظارت ستادی از پایگاه های تابع این حوزه خبر داد.

حسین ابوذری در حاشیه نظارت ستادی از پایگاه رسول اکرم(ص) شهرک کوثر شاهرود با بیان اینکه برنامه نظارت ستادی از فعالیت های پایگاه های تابع این حوزه در حال انجام است گفت: در راستای پیگیری برنامه های اجرایی و ابلاغی پایگاه ها و حُسن اجرای آن برنامه نظارت ستادی از پایگاه های تابعه با حضور شورای حوزه و شورای پایگاه انجام می شود.

وی افزود: هدف از این نظارت پیگیری حُسن اجرای برنامه ها و رفع معایب و نواقص اجرایی است و تلاش داریم تا بتوانیم برنامه ها را دقیق و اثرگذار و هدفمند در پایگاه های بسیج اجرایی نماییم.

ابوذری با بیان اینکه دشمن در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن به نظام است گفت: بسیج که حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام است وظیفه دارد در برابر این تهدیدات مقابله نماید و برنامه های جاری بسیج در سطح پایگاه ها در همین راستا برنامه ریزی و اجرا می شود.

خاطر نشان می شود در این نظارت ستادی ابتدا فرمانده پایگاه به ارائه گزارشی از فعالیت های پایگاه پرداخته و سپس شورای حوزه با بخش های تخصصی پایگاه جلسه تخصصی بررسی برنامه ای برگزار می کنند تا مشکلات و موانع اجرای برنامه برطرف و محاسن برنامه ها به سایر پایگاه ها در جهت اجرای بهتر منتقل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها