خبرهای داغ:
فراخوان گردان كوثر شهرستان سرخه به ميزباني روستاي لاسجرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۹۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سرخه، فاطمه ادهم فرمانده گردان کوثر شهرستان سرخه در فراخوان این گردان که در حسینیه اعظم روستای لاسجرد برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور خواهران بسیجی در این فراخوان گفت: امیدواریم همیشه بتوانیم پیرو انقلاب، ولایت و خط رهبری باشیم و با حضور در این فراخوان ها بر توانایی ها و آگاهی های خود بیافزاییم.

فرمانده گردان کوثر سرخه با اشاره به بیانات امام خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص نقش زنان در اجتماعات و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضور زنان در عرصه های اجتماعی بیش تر از مردان بوده و هست و زنان را از سه دیدگاه خمورد توجه قرار داده اند تا بینش اسلامی نسبت به آنان برای همه آشکار شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند« نقش زن به عنوان انسانی در راه تکامل معنوی و نفسانی است؛ و زمینه فعالیت های سیاسی، علمی و اقتصادی است که از نظر اسلام میزان تلاش و فعالیت علمی و اقتصادی و سیاسی برای زنان کاملاً باز است و نگاه به زن به عنوان یک عضو در خانواده است که این نقش مهم ترین نقش زنان در جامعه است. حضرت آقا فرمودند: از خداوند متعال می خواهم همه شما را مورد لطف و فضل خود قرار دهد و همه شما را تحسین می کنم.».

در پایان بسیجیان عضو گردان در کلاس های ایمنی سلاح، آموزش سلاح و مهارت های تیر اندازی، اخلاق اسلامی و ... شرکت كردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها