امام جمعه سیروان با بیان اینکه دولت باید با احتکار مواد غذایی برخورد کند، تاکید کرد: دولت بایستی راه نفوذ محتکرین را ببندد تا این مشکلات برای مردم پیش نیاید.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۲۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از سیروان نوین؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی موسوی، امام جمعه سیروان در خطبه های نماز جمعه این هفته سیروان با اشاره به شاخص های انقلابی بودن از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام (ره) شاخص های انقلابی بودن را به همگان معرفی نمودند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که یک فرد باید دارای 5 شاخص باشد تا مشخص شود که یک انقلابی است.

خطیب جمعه سیروان افزود: یکی از این شاخص ها توجه به مبانی و ارزش های انقلاب است و اگر کسی به مبانی و ارزش های انقلاب معتقد نباشد آن فرد انقلابی نیست.

امام جمعه سیروان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با معرفی شاخص های انقلابی، بصیرت افزایی کردند تا خود مردم افراد انقلابی و غیر انقلابی را از هم تشخیص دهند.

وی با اشاره به کودتای نافرجام ترکیه بیان کرد: کودتا تحت هر عنوانی محکوم است و می بینید که کودتای ترکیه در مقابل قدرت مردم نافرجام ماند.

موسوی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: مشاهده می کنید که تمام فرمایشات و پیش بینی های مقام معظم رهبری تحقق می یابد و مردم نیز به این نتیجه رسیده اند که تمام پیش بینی های رهبر انقلاب در مورد غباثت آمریکا تحقق پیدا می کند.

امام جمعه سیروان با اشاره به کمیاب شدن شکر در بازار اظهار کرد: متاسفانه مردم ما تا اینکه شایعه کم شدن اجناس در بازار می پیچد بلافاصله برای خرید آن اجناس هجوم می برند.

موسوی این اقدام مردم را کمک به محتکرین دانست و ادامه داد: مردم بجای هجوم بردن برای خرید این اجناس، از خرید آنها امتناع کنند تا محتکرین مجبور شوند که این اقلام را وارد بازار کنند.

وی با بیان اینکه دولت باید با احتکار مواد غذایی برخورد کند، تاکید کرد: دولت نیز بایستی راه نفوذ محتکرین را ببندد تا این مشکلات برای مردم پیش نیاید.

امام جمعه سیروان با اشاره به هفته ورزش پهلوانی خاطرنشان کرد: ورزش پهلوانی نیاز امروز جوانان ما است و مسئولان باید زمینه ساز این ورزش در شهرستان شوند.

موسوی با تبریک سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد بیان کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات درس خوبی به منافقین کوردل دادند و این یکی از عملیات های غرور آفرین بود.

وی با اشاره به هفته آموزش فنی و حرفه ای افزود: باید به مقوله آموزش فنی و حرفه ای نگاه ویژه شود و هر ایرانی بایستی یک حرفه را فراگیرند تا بتوانند به تولید کشور کمک کنند.

موسوی با اشاره به 5 مرداد سالروز نماز جمعه تاکید کرد: مردم و مسئولان مراسمی این روز را با شکوه خاصی برگزار کنند.

ارسال نظرات