امام جمعه موقت اردکان :

تکیه بر اقتصاد مقاومتی علاج درمان مشکلات اقتصادی کشور است / نماز جمعه پشتوانه انقلاب است

امام جمعه موقت اردکان با اشاره به اینکه دولت باید برای حضور مردم در عرصه اقتصادی زمینه سازی کند گفت : تکیه بر اقتصاد مقاومتی علاج درمان مشکلات اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۰۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت : اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه رهبری های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) نماز جمعه در سراسر کشور اقامه می شود .

وی افزود : نماز جمعه موجب وحدت امت اسلامی و پشتوانه انقلاب ماست .

امام جمعه موقت اردکان با تشکر از دست اندرکاران برگزاری مراسم نماز جمعه گفت : حضور گسترده مردم شهرستان اردکان در این آئین عبادی سیاسی در استان کم نظیر است .

وی همچنین با اشاره به روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای گفت : وظیفه فنی و حرفه ای آموزش افرادی است که برای ایجاد شغل مایل به مهارت آموزی هستند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور به کسانی که علاقمند هستند توصیه کرد از امکانات فنی و حرفه ای استفاده کنند .

خطیب جمعه موقت اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت باید برای حضور مردم در عرصه اقتصادی زمینه سازی کند گفت : مردم بنیاد بودن اقتصاد مقاومتی یکی از اصول آن است و تکیه بر اقتصاد مقاومتی علاج درمان مشکلات اقتصادی کشور است و با ایستادگی روی پای خودمان می توانیم مشکلات را حل کنیم .

وی از تولید کنندگان هم خواست که برای تحقق اقتصاد مقاومتی کالاهای مرغوب و با کیفیت تولید کنند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور ضمن برشمردن مواردی از کارشکنی آمریکا در توافقات صورت گرفته در برجام از بد عهدی های آمریکا در اجرای برجام انتقاد کرد و از مسئولان کشور خواست تا اقدام متقابلی را در این زمینه انجام دهند .

امام جمعه موقت اردکان حوادث تروریستی در فرانسه را ناشی از سیاست یک بام و دو هوای اروپا دانست و گفت : وقتی داعش با حمایت و پرورش اروپا در عراق و سوریه به کشتار مردم می پرداخت تروریست نبودند ولی اکنون که در مناطقی از اروپا دست به اقدام زده است تروریست شده اند .

وی افزود : همانگونه که مقام معظم رهبری پیش بینی کرده بودند داعش به کشورهای حامی خود باز گشته است .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پوردر پایان سخنان خود از شیوه برگزاری مراسم تعزیه در شهرستان اردکان که موجب ایجاد مزاحمت برای دیگران می شود انتقاد کرد و خواستار تجدید نظر در زمان و نحوه برگزاری آن شد .

محکومیت کشتار مسلمانان در کشمیر ، بررسی تحولات و کودتا در ترکیه ، گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و تشکر از واحد فرهنگی مصلای اردکان بخاطر برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان و ارائه خدمات به مردم از دیگر مباحثی بود که امام جمعه موقت اردکان به آنها پرداخت .

ارسال نظرات