جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج گفت: درسی که از نبرد امام علی(ع)، پهلوان بزرگ اسلام می‌توانیم بیاموزیم، استکبارستیزی است.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۰۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ رمضان بهزادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان عرصه ورزش پهلوانی که در گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و بسیج ورزشکاران در زورخانه پهلوان نادر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: حکومت نبوی و انقلاب اسلامی ایران و همه انتصابات اسلامی همگی مرکزشان مسجد بوده است.

به گفته وی، زورخانه مسجد ثانی و مرکز تصمیم‌گیری برای انقلاب اسلامی است و باید از اینجا برنامه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی یک حکومت اسلامی پایه‌ریزی شود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج افزود: این مراسم به مناسبت 17 شوال روز ایستادگی امام علی(ع) در جنگ خندق و پیروزی بر کفر است و پیامبر اسلام در این باره می‌گوید، از عبادت جن و انس بالاتر است.

بهزادی اظهار داشت: ما باید از جنگ خندق و جنگ احزاب درس بگیریم و آن را در زندگی و در حکومت اسلامی بکار ببریم.

وی افزود: اولین درسی که از این حادثه عظیم می‌توان گرفت، ولایتمداری مردم مدینه است، چراکه زمانی که کفار مدینه حمله کردند، از پیامبر اسلام اطاعت محض کردند.

به گفته جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج، ما نیز در شرایط بحرانی کشورمان باید از رهبر بزرگ ایران اطاعت محض کرده و تهدیدهای دشمنان ایران را به فرصت تبدیل کنیم.

سرهنگ بهزادی تصریح کرد: دومین درسی که از نبرد امام علی، پهلوان بزرگ اسلام می‌توانیم بیاموزیم، استکبارستیزی است.

به گفته وی، مردم ایران باید این درس بزرگ را همیشه سرلوحه خود قرار دهند، چراکه شهیدانی این مرز و بوم استکبارستیز بودندو امروز عده‌ایی ساز مخالف سرمی‌دهند و خون این شهیدان را ناخواسته بی ارزش می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس در امور بسیج افزود: در بحث برجام اگر مصلحت نظام را در نظر بگیریم و وحدت ملی را بر منافع شخصی و جناحی ترجیح دهیم در همه عرصه‌ها پیشرفت خواهیم کرد.

ارسال نظرات