دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی با تاکید بر اینکه ائتلاف آمریکا و اسرائیل سقوط کرده است بیان کرد: به فضل الهی دشمنان نتوانستند وارد خاک ایران شوند.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۸۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶

به گزارش بسیج از گیلان، سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی در مراسم چهلمین روز شهادت حسینعلی پورابراهیمی، شهید گیلانی مدافع حرم که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، با بیان اینکه از هشت هزار شهید استان گیلان عطر آزادگی و ایستادگی به مشام می رسد، اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدای گیلان و شهدای مدافع حرم تاثیر عجیبی بر روحیه مردم گذاشت.

وی به حضور جوانان گیلانی به عنوان مدافع حرم اشاره کرد و افزود: اقتدار امروز کشور حاصل خون شهدا است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی قدرت راهبردی مقام معظم رهبری را قابل مقایسه با رهبران دیگر کشورها ندانست و تشریح کرد: رهبری با تقوا، خردمند، متفکر و با اندیشه است.

رحیم‌صفوی، با بیان اینکه در کشورهای عضو سازمان ملل متحد و 57 کشور عضو سازمان همکاری اسلامی، رهبری مانند مقام معظم رهبری یافت نمی‌شود بیان کرد: مقام معظم رهبری, رهبری با تقوا و خردمند هستند و در دنیا هیچ رهبری چون ایشان یافت نمی‌شود.

وی اضافه کرد: حدود 5 سال است که سوریه مورد هجوم 10 ها هزار داعشی و تکفیری قرار گرفته  و عراق نیز دو سال می شود که گرفتار جنایات تروریست ها شده است لذا این سوال مطرح است که چه کسانی به این گروهک‌ها سلاح و پول می‌دهند و چه هدفی دارند؟ در واقع هدف پنهانی دولت های حامی تروریسم چیست و چرا بودجه رسمی حمایت سیاسی و تسلیحاتی از تروریست ها در کنگره آمریکا تصویب می شود؟

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی هدف دشمن را ساقط کردن محور مقاومت و به طور خاص دولت سوریه و تضعیف لبنان عنوان کرد و گفت: ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی و کشاندن ناامنی‌ها به مرزهای ایران، هدف گروهک‌های تروریستی است.

رحیم‌صفوی، با تاکید بر اینکه ائتلاف آمریکا و اسرائیل سقوط کرده است بیان کرد: به فضل الهی دشمنان نتوانستند وارد خاک ایران شوند.

وی در پایان قراری امنیت در منطقه را خواست نظام دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران کودتا را نقد می کند و به دنبال انتخاب مردم است، اما کودتا نتیجه عملکرد دولت ترکیه در سوریه و عراق شد. این هوشمندی و قدرت ایران است که برای عمق بخشی به امنیت کشور به جای درگیری در داخل در عراق و سوریه و با کمک نیروهای بسیجی آنها به مقابله با تروریست های وحشی و جنایتکار که بویی از انسانیت و اسلامیت نبرده اند و صهیونیستی عمل می کنند، می پردازد.

ارسال نظرات