فرمانده سپاه تنگستان گفت: در دفاع از نیروهای ارزشی و خانواده شهدا با هیچ کس تعارف نداریم چرا آموزش و پرورش تنگستان برخی مدیران ارزشی مدارس که از خانواده معظم شهدا هستند را با تکیه بر تفکر جناحی و سیاسی حذف می کند؟
کد خبر: ۸۷۱۵۵۸۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ محمد علی ملاکی در یادواره جهادگر شهید خضر شورکی که به همت پایگاه مقاومت مالک اشتر حوزه امام خمینی تنگستان برگزار شده بود گفت: احترام به خانواده شهدا برای همه واجب و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای والا مقام انقلاب را بیمه می کند.

وی افزود: متاسفانه شاهدیم در آموزش و پرورش تنگستان تغییرات فله ای مدیریتی در سطح مدارس در حال انجام است که کاملا سیاسی است و نمونه عینی دستکاری ذائقه مسئولین توسط دشمنان است.

ملاکی گفت: مقام معظم رهبری همواره بر عدم ورود سیاست در بدنه آموزش و پرورش به عنوان یک سم یاد کرده اند و متاسفانه شاهدیم سمی در حال تزریق به بدنه آموزش و پرورش تنگستان است که باید این مهم مورد توجه مسپولین مربوط قرار گیرد و جلوی آن گرفته شود.

وی تاکید کرد: تا پای جان برای زنده نگه داشتن انقلاب و ارزشها گوش به فرمان ولایت ایستاده ایم و قدر امنیتی که به واسطه خون شهدا به ما رسیده است را باید بدانیم.

ملاکی تصریح کرد: امروز بسیج برای پاسداشت شهدا برنامه دارد و برگزاری این یادواره ها در راستای دفاع از ارزشهای نظام و انقلاب و تجدید بیعت با ولایت مطلقه فقه امام خامنه ای (مد ظلله العالی) است.

وی گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن شیوه ماست و یکی از راهبردهای نیروهای ارزشی ترویج و تقویت روحیه انقلابی است و ما تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد کمترین بی حرمتی و بی احترامی به کسانی شود که همه وجودشان و هستی اشان رابرای انقلاب و نظام فدا کرده اند.

ارسال نظرات