امام جمعه اهرم:

حذف نیروی‌های ارزشی در مدارس تنگستان به صلاح نیست

امام جمعه اهرم گفت: حذف نیروی‌های ارزشی در مدارس به صلاح نیست و نباید تسویه حساب‌های گروه و جناحی در آموزش و پرورش تنگستان انجام شود.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۸۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم ضمن تبریک هفته بهزیستی و روز ملی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، اظهار داشت: در سحرگاه 30 تیر 1361 یکی از خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران شهید عباس دوران برای ناامن جلو دادن آسمان بغداد هدف چندین گلوله قرار می‌گیرد در صورتی که می‌توانست از چتر نجات استفاده کند اما این کار را نکرد تا عدم امنیت این شهر برای برگزاری اجلاس کنفرانس سران غیرمتعهدها را ثابت کند.

امام جمعه شهر اهرم از حضور نماینده مردم دشتی و تنگستان در نماز جمعه شهر اهرم تشکر و تصریح کرد: مردم شهیدپرور و ولایتمدار تنگستان همواره برمدار دین و انقلاب از اسلام و ایران و جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و ایران اسلامی تنگستان را نماد مقاومت، مجاهدت و ولایتمداری می‌دانند، اما وقتی بعضی شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی این شهرستان را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم متأسفانه روند پیشرفت و توسعه‌یافتگی در این شهرستان خیلی کم و به‌کندی صورت می‌گیرد.

راستگو افزود: یکی از مزایای مدیران بومی این است که به محیط کارشان آشنایی کامل دارند و دلسوزانه کار و از نفوذ خود در منطقه استفاده می‌کنند، همین عوامل باعث می‌شود کارآیی و اثربخشی خوبی داشته باشند.

امام جمعه اهرم خاطرنشان کرد: در طول انقلاب اسلامی سالیانی که گذشته از نیروی بومی در این شهرستان کمتر استفاده شده همین موضوع باعث شده که بحث قحط‌الرجال بر سر زبان‌ها باشد که روزی امیدواریم شاهد از بین رفتن این کم مهری‌ها در حق مردم شهرستان تنگستان باشیم.

وی گفت: در حوزه میراث فرهنگی، قلعه کلات شهر اهرم که دژ مبارزه با استعمار پیر انگلیس است، در حال فرو ریختن است، آب گرم اهرم یک سالی است به همت شهردار شهر اهرم فعال شده اما متأسفانه هنوز مشکل آب شرب دارد.

راستگو ادامه داد: سد مخزنی باهوش و خائیز هنوز روی کاغذ است، همتی دیده نمی‌شود که بخواهد این مشکلات مردم را پیگیری کند.

امام جمعه اهرم افزود: تنها پمپ CNG شهر اهرم از اول سال تاکنون خراب است و معلوم نیست چه زمانی درست خواهد شد،‌ این مشکلات و کاستی‌ها را مردم می‌بینند، حقوق کارگران شهرداری 5 ماه است پرداخت نشده است، شهردار نمی‌تواند از مشکلاتی که از گذشته باقی مانده رها شود.

وی افزود: تنها بیمارستان این شهر که در سال‌های قبل ساخته شد تا سال گذشته تنها یک درمانگاه بود از آن زمان قدم‌هایی برداشته‌شده و قول‌هایی دادند که این درمانگاه به یک بیمارستان پیشرفته تبدیل شود.

راستگو افزود: ورزشگاه این شهر از امکانات مناسب ورزشی برای ورزشکاران شهرستان برخوردار نیست بیش از 3 سال است کلنگ استخر شنای جوانان این شهرستان به زمین زده شده تنها فنداسیون آن کار شده است.

امام جمعه اهرم گفت: توصیه‌هایی به مدیریت آموزش و پرورش داریم اینکه حذف نیروی‌های ارزشی در مدارس به صلاح نیست و نباید تسویه حساب‌های گروه و جناحی در آموزش و پرورش انجام شود.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات
آخرین اخبار