حجت الاسلام دهقانی نماز جمعه قرارگاه فرهنگی در برابر هجمه‌های تبلیغاتی دشمن است، جایگاه این نهاد فرهنگی بسیار حساس، تأثیرگذار و کارآمد و جایگاهی بی‌بدیل است.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۶۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی امام جمعه بهاباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد به مناسبتهای هفته از جمله سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: نماز جمعه اجتماع نیروهای اسلام و سبب رشد فکری و سیاسی و دارای آثار سازنده تربیتی و اجتماعی است.

خطیب جمعه بهاباد تصریح کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی در برابر هجمه‌های تبلیغاتی دشمن است، جایگاه این نهاد فرهنگی بسیار حساس، تأثیرگذار و کارآمد و جایگاهی بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: نماز جمعه نماد وحدت و هم بستگی و اتحاد و انسجام ملت بزرگ و با بصیرت ایران است، این فریضه در تبیین معارف دینی و ترویج فرهنگ تقوا و اخلاق و فضیلت و ارزش‌های دین اسلام و معارف اهل بیت(ع) است.

دهقانی به مسائل و مشکلات شهرستان از جمله اجرای دوبانده شدن راه بهاباد به بافق اشاره کرد و گفت: زمان زیادی از شروع این پروژه می‌گذرد ولی هنوز به بهره‌برداری نرسیده و از مسئولان درخواست می‌کنیم اگرمشکلی در این زمینه وجود دارد برطرف کرده تا مردم زودتر از این راه استفاده نمایند.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه کارخانه گندله‌سازی بهاباد چندین مرحله کلنگ احداث آن به زمین زده شده ولی اقدامی در ساخت و ساز آن صورت نگرفته است، گفت: تاکنون چند بار کلنگ احداث کارخانه گندله در بهاباد برای ایجاد اشتغال جوانان به زمین زده شده ولی تاکنون اقدام عملی صورت نگرفته است.

ارسال نظرات