مراسم تجلیل از مدال آوران و مقام آوران باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با حضور مسئولین استانی مدیرکل ورزش وجوانان ، اعضاء شورای شهر ، نیروی انتظامی ، یگان ویژه ، ورزشکاران ومسئولین هیاتهای ورزشی استان در فرهنگسرای شهرداری اراک برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۲۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

اسماعیل تاج‌آباد رئیس شورای اسلامی اراک در مراسم تجلیل از مدال آوران و مقام آوران باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با اشاره به اینکه سال گذشته بهار ورزشی استان و کلانشهر اراک را پشت سر گذاشتیم، اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با حمایت‌های شهرداری و شورای شهر توانسته در این بخش به موفقیت‌های فراوانی دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه این باشگاه تاکنون توانسته در رشته‌های مختلف به مقام قهرمانی دست پیدا کند، افزود: حضور تیم‌های مختلف این باشگاه در لیگ برتر نتیجه حمایت، تعامل و همدلی مسئولان استانی، شورای شهر و شهرداری در عرصه‌های مختلف ورزشی بوده است.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک تصریح کرد: این تعامل با یک هدف واحد و آن هم در زمینه رشد و ارتقای ورزش این شهر و جذب جوانان در میادین ورزشی انجام شده و تاکنون در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی اقدامات بسیار خوب و ماندگاری در این شهر توسط باشگاه شهرداری انجام شده است.

تاج‌آباد با اشاره به بودجه 5 میلیارد و 700 میلیون تومانی سال 95 باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ادامه داد: شورا از سال گذشته تاکنون درگیر مباحث این بودجه است که باید تلاش شود این بودجه در بین هیئت‌های ورزشی با عدالت تقسیم شود و قدر و سهم ورزش بانوان در این بودجه دیده شود.

وی با اشاره به اینکه ورزش‌هایی که روح فتوت و جوانمردی را دارند باید بیشتر در بین جوانان جاری و ساری شوند، خاطرنشان کرد: در کنار این دو بخش باید ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی را در جامعه گسترش و نهادینه کنیم.

شهردار اراک نیز در این مراسم گفت: باید با تقویت ورزش و عمومی کردن آن در زمینه داشتن جامعه‌ای سالم گام برداریم، زیرا گسترش ورزش همگانی در زمینه ارتقای سلامت افراد جامعه و شادابی و نشاط عمومی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

محمد ابراهیم عباسی تصریح کرد: سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اراک با همکاری بخش‌های مختلف در گسترش ورزش همگانی و ورزش پایه تاکنون توانسته رسالت خود را به خوبی انجام دهد و نقش بسیار تأثیرگذاری را ایفا کند.

وی ادامه داد: باید در زمینه توسعه ورزش همگانی بیشتر از توسعه ورزش قهرمانی گام برداشته شود، زیرا باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری در زمینه رشد و توسعه ورزش قهرمانی تاکنون از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و نتایج مثبتی نیز کسب کرده است.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: گسترش ورزش پایه و ورزش همگانی می‌تواند برای حضور جوانان کلانشهر اراک در ورزش‌های قهرمانی انگیزه‌ شود و در تحقق این هدف باید تمامی صنایع استان با  تعامل و هم‌افزایی در این بخش ورود کنند.

در این مراسم از مدال آوران، قهرمانان، کمیته فنی رشته‌های والیبال، اعضای کمیته انضباطی باشگاه شهرداری، سرپرست تیم سپک‌تاکرا، سرپرست تیم کاراته، سرپرست تیم فوتبال، سرپرست تیم والیبال نشسته، سرپرست تیم والیبال، سرپرست ورزش‌های باستانی، سرپرست تیم هاکی و تیم فوتبال جوانان با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر شد.

تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان مرکزی به عنوان قهرمانانی که بدون هیچ ادعایی از مردم مظلوم دفاع کردند از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک بود
ارسال نظرات