مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی از مدیران اظهار داشت: سوء مدیریت و عملکرد نادرست برخی مسئولین را نباید به اصل نظام نسبت ندهیم چرا که نظام اسلامی با این عملکردها مخالف است.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۱۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، هیئت عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج ابوذر غفاری نوخندان با حضور بسیجیان و اعضای هیئت عاشقان در روستای چنار برگزار شد.
 
حجت الاسلام داوود عبدالهی با اشاره به هدف و نقشه دشمن از ناکار آمد نشان دادن نظام اسلامی در انظار عموم گفت: بسیجیان و آحاد مردم می بایست بصیرت لازم را داشته باشند زیرا با وجود توطئه ها و موانعی که در سر راه این نظام قرار دارد، کارآمدی نظام اسلامی نسبت به دیگر نظام ها بسیار بالاست و دشمنان نتوانسته اند به هدف شوم خودشان برسند.
 
وی گفت: از دیگر موارد قابل توجه در حفظ نظام این است که اگر مسئول یا دولتی عملکرد نامناسبی از خود نشان داد آن را به اصل نظام نسبت ندهیم بلکه به حساب خود مسئول و سوء مدیریت آنها بگذاریم.
 
مسئول دفتر نمایندگی ناحیه درگز در پاسخ به حقوق های نجومی برخی از مدیران گفت: حقوق های نجومی از سوءمدیریت و عدم نظارت برخی مسئولین نشات می گیرد؛ باید مراقب باشیم با سوء مدیریت ها اصل نظام را خدشه‌دار نکنیم چون نظام اسلامی با این عملکردها مخالف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها