فرمانده سپاه ناحیه درگز بیان داشت: اگر مسئولین بر مبنای تفکر بسیج عمل کنند دیگر از دشمن و نقشه‌های آن‌ها نخواهند ترسید.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۱۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
سرهنگ دوم پاسدار محمد هادی قوی پنجه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن بیان خاطراتی از شهدا گفت: ما امنیت امروزمان را مدیون شهدا و تفکر ولایت مطلقه فقیه می باشیم و در صورتی که تبعیت از ولایت مطلقه فقیه نداشته باشیم به همان بلائی گرفتار می شویم که برخی از کشورها با آن مواجه شده اند.
 
وی گفت: مشکلات موجود در کشور با تکیه به ایمان به خدا و تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری قابل حل است وگرنه با توسل و تمسک به کدخدا و آمریکائیان مشکلات حل نخواهد شد.
 
قوی پنجه یکی از افتخارات بسیج را بازیچه احزاب و جریانات سیاسی قرار نگرفتن خواند و گفت: بسیج با تبعیت از نائب امام زمان(عج) و با تقوا و اخلاص زیاد در همان راهی گام بر می‌دارد که مورد رضای خدا و ائمه اطهار(ع) و شهداست و خود را هیچ وقت جلوتر و یا عقب‌تر از ولی فقیه قرار نمی دهد و به خود اجازه نمی‌دهد تا مثل برخی مسئولین و افراد برای ولی فقیه خط و نشان بکشد، لذا اگر مسئولین بر مبنای تفکر بسیج عمل کنند دیگر از دشمن و نقشه های آنها نخواهند ترسید.
 
فرمانده ناحیه درگز در پایان گفت: دشمنان بیشترین استفاده را از فضای مجازی برای تبلیغات سوء خود علیه نظام و ارزش‌های اسلامی می کنند لذا بر ما واجب است تا در این زمینه با ورود هوشمندانه به فضای مجازی از اعتقادات و ارزش‌های خود دفاع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها