فرزند ارشد استاد سبزواری از انتشار کلیات اشعار مرحوم سبزواری با همکاری بسیج مستضعفین در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۱۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محسن ممتحنی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم چهلمین سالروز درگذشت استاد سبزواری در جمع خبرنگاران، با اشاره به آثار منتشرنشده استاد حمید سبزواری، اظهار کرد: برخی از آثار استاد سبزواری که تاکنون به چاپ رسیده متأسفانه شیوایی مناسب را ندارد.

وی با اشاره به دیدار اخیر سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حمید سبزواری، افزود: در این دیدار موضوع آثار چاپ نشده استاد سبزواری به سردار نقدی مطرح شد و به سرعت به رئیس بسیج هنرمندان کشور دستور داد تا وظیفه چاپ اشعار استاد سبزواری را به عهده بگیرند تا به صورت کلیات، اشعار استاد سبزواری به چاپ برسد.

فرزند ارشد استاد سبزواری با بیان اینکه سه نفر از شاعران برجسته کشور کار ویراستاری برخی از اشعار استاد سبزواری را به عهده گرفته‌اند، بیان کرد: استاد سبزواری هم در گذشته تأکیدات بسیاری داشته‌اند تا این اشعار به عنوان آخرین سرود منتشر شود بنابراین امیدواریم خواسته استاد سبزواری محقق شود.

ممتحنی ادامه داد: خوشبختانه چند روز قبل خبر پایان غلط‌گیری کتاب استاد سبزواری اعلام شد و با اضافه کردن اشعار چاپ نشده استاد شرایط چاپ آخرین کتاب حمید سبزواری فراهم شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها