خبرهای داغ:
امام‌ جمعه قم در دیدار با مربیان صالحین سپاه قم:

حلقه‌های صالحین در عرصه عفاف و حجاب و مخالفت با اشرافی‌گری روشنگری کنند‌

امام‌ جمعه قم گفت: دشمنان در حال توطئه برای ترویج بی‌حجابی و بی‌بند و باری در ایران هستند که حلقه‌های صالحین در عرصه عفاف و حجاب و مخالفت با اشرافی‌گری روشنگری کنند.
کد خبر: ۸۷۱۵۴۶۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار مربیان حلقه‌های صالحین بسیج استان قم اظهار داشت: حلقه‌های تربیتی شجره صالحین از بهترین شبکه‌ها برای پیاده‌سازی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه قم افزود‌: این ظرفیت عظیم و مقتدر بسیج جلوه‌ای از تلاش‌های امام راحل بود که برای ترویج دین خداوند متعال و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است‌.

وی در خطاب به مربیان طرح صالحین گفت‌: شبکه‌های ارتباطی حلقه‌های صالحین فرصت بی‌نظیری در راستای ترویج تقوا و حس مسئولیت‌پذیری بین آحاد ملت است که  باید غنیمت شمرده شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در ادامه با اشاره به توطئه دشمنان در راستای ترویج بی‌حجابی  وبی بند و باری در ایران گفت‌: حلقه‌های صالحین باید در عرصه عفاف و حجاب و مخالفت با اشرافی‌گری که از  "فی قلوبهم مرض" ناشی می‌شود روشنگری و مقابله کنند.

وی حلقه‌های صالحین را موجب افتخار  و مباهات دانست و تصریح کرد‌: باید در راستای اعتلای کلمه‌الله و زینت بودن برای امام زمان تلاش کنیم‌.
ارسال نظرات
آخرین اخبار