خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه؛

رژیم آل‌خلیفه با تصویب قانون علیه شیخ عیسی قاسم سقوط خود را نزدیک‌تر می‌کند‌

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شیعیان انقلابی مقتدر بحرین سبب ترس و دلهره استکبار شده‌اند، گفت: رژیم آل‌خلیفه با تصویب قانون علیه شیخ عیسی قاسم سقوط خود را نزدیک‌تر می‌کند.
کد خبر: ۸۷۱۵۴۶۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در قم‌ با اشاره به اعلام حکم دادگاه بحرین علیه شیخ عیسی قاسم مبنی بر عدم پرداخت خمس به علمای بحرین‌ اظهار داشت: جبهه استکبار همواره در راستای مقابله با بیداری اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند که در کشور بحرین به‌دلیل وجود شیعیان انقلابی این اقدام با جدیت دنبال می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شیعیان انقلابی مقتدر بحرین سبب ترس و دلهره استکبار شده‌اند، افزود: یکی از محورهای مهم شیعه قدرت اقتصادی است که باید در خدمت فرهنگ و باور دینی وجود داشته باشد.

حاجی‌صادقی با یادآوری اقدامات دولت بحرین علیه ملت و علمای این کشور اضافه کرد: رژیم آل خلیفه با نقشه‌های شوم خود تلاش کرد محوریت فکری و فرهنگی شیخ عیسی قاسم را از کار بیندازد و با قانون جدیدی که تصویب کرده تلاش می‌کند قدرت اقتصادی این عالم دینی را تضعیف کند.

استاد حوزه و دانشگاه با ابراز اینکه رژیم آل خلیفه با این قانون تلاش می‌کند که شیعیان قدرت اقتصادی نداشته باشند، گفت: در زمان ائمه(ع) و امام موسی کاظم(ع) حکومت بنی‌عباس با این موضوع که خمس برای حکومت است تلاش کرد تا خمس شیعیان را تصاحب کند اما امام موسی کاظم(ع) با زیرکی این اقدام را خنثی و تأکید کرد که خمس دادن به حاکمان بنی‌عباس ممنوع است.

وی تصویب قانون عدم پرداخت خمس به علمای بحرین را سبب افزایش حساسیت دانست و گفت: افرادی که اهل خمس نیستند هنگامی که مشاهده می‌کنند پرداخت خمس سبب افزایش قدرت جبهه اقتصادی مقاومت و شیعیان است با انگیزه بیشتری پرداخت می‌کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: این دست و پا زدن‌های استکبار به هیچ جایی نمی‌رسد ورژیم آل خلیفه با این گونه اقدامات سقوط خود را نزدیک‌تر می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار