خبرهای داغ:

یادواره شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه قم برگزار شد

با همت و مشارکت دو حوزه بسیج از ناحیه مقاومت امام رضا(ع) مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مدافع حرم در حسینیه بهشت معصومه(س) قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۵۴۵۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

یادواره شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام شهبازی در این یادواره که به همت پایگاه بسیج نمونه کشوری شهید ترابی حوزه امامزاده سید معصوم(ع) و پایگاه خواهران طهورا حوزه کوثر ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم گفت:جامعه امروزی نیازمند فرهنگ شهادت و ایثار است و ما هر چقدر می خواهیم پیشرفت کنیم راهی جز پیمودن راه شهداء را نداریم .

وی گفت: عزت و آبرویی که نظام اسلامی دارد مدیون فداکاری زنان و مردانی است که جانشان را که عزیزترین هدیه الهی بود اهدا کردند تا امروز ما در آرامش و امنیت باشیم و ما باید قدردان خانواده ها ی شهدا و ایثارگران باشیم .

مداحی مداح اهل بیت فراهانی، برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا، قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه های اجراشده در این یادواره بود.

این مراسم با حضور بیش از 500 نفر  از اقشار مختلف مردم  به ویژه خانواده شهدای مدافع حرم و مردم مومن و متدین قم برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار