در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی مرکز راهبردی سپاه ناحیه اراک مطرح شد

ایده‌پردازی در راستای رفع مشکلات جامعه از اهداف مجمع بسیج

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: اعضای کارگروه مجمع شورای راهبردی بسیج تمام امور را با تفکر بسیجی رصد و هدایت کرده و با همفکری برای رفع مشکلات گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۸۷۱۵۳۳۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار محمدرضا رضایی صبح امروز در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی مرکز راهبردی سپاه ناحیه اراک با اشاره به عملکرد عملکرد مجمع بسیج کلانشهر اراک گفت: عملکرد این مجمع بسیج در سه ماهه نخست امسال مثبت بوده است.
وی افزود: از همه کسانی که برای پیشبرد اهداف مجمع تلاش کردند تشکر می کنم اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که این مهم، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق در حوزه‌های هدف است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با اشاره به نقاط ضعف و قوت مجمع بسیج این شهرستان گفت: مجمع راهبردی باید برای برون رفت شهرستان از معضلات تلاش کند.

پاسدار رضایی تصریح کرد: اعضای کارگروه مجمع شورای راهبردی بسیج تمام امور را با تفکر بسیجی رصد و هدایت می‌کنند و پس از طرح مشکلات توسط اعضای کارگروه، با همفکری برای آن راه حل پیدا کنند .

وی افزود: هدف از تشکیل مجمع شورای راهبردی بسیج شهرستان اطاعت از امر رهبری، تولید فکر و هم‌افزایی بیشتر برای جمع‌بندی نظرات در راستای پیشرفت شهر، استان و کشور است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: ایجاد کارگروه‌های تخصصی در مجمع بسیج سبب شد تا جامعه دریابد که در چارچوب قانون و خارج از روند اداری می‌توان فعالیت‌ها را سرعت بخشید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان یک نهاد فرهنگی همواره خود را در کنار دیگر متولیان امور فرهنگی ملزم به اجرای برنامه‌های فرهنگی در مقابله با تهدیدات نرم دشمن می‌داند و آمادگی خود را با استفاده از تمام توان و ظرفیت خود برای ورود در این حوزه اعلام می دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار