خبرهای داغ:
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) از افتتاح سومین جشنواره ملی ادبی و هنری حضرت شاهچراغ(ع) در دهه کرامت امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۵۱۰۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

حجت‌الاسلام احمد سلامی از افتتاح سومین جشنواره ملی ادبی و هنری حضرت شاهچراغ(ع) در دهه کرامت امسال خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره برای سومین سال در رشته‌های مختلف هنری و در سطح ملی با حضور هنرمندان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال سومین دوره جشنواره با اندکی تفاوت برگزار می‌شود، گفت: برای اینکه آثار ارسالی از غنای هنری برخوردار باشد فراخوان جشنواره پس از دهه کرامت اعلام می‌شود و هنرمندان در طول یک سال می‌توانند به خلق و ارسال آثار بپردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره در دهه کرامت سال آینده برگزار می‌شود و در امسال در کنار افتتاح جشنواره پوستر آن نیز در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

وی بیان کرد: برای آشنایی بیشتر عموم مردم به ویژه قشر جوان و هنرمند استان با سومین حرم اهل بیت(ع) و شخصیت حضرت احمدبن‌موسی(ع) آثار منتخب نخستین جشنواره منطقه‌ای و دومین جشنواره ملی ادبی و هنری حضرت شاهچراغ(ع) در قالب نمایشگاه در معرض عموم قرار می‌گیرد.

سلامی با اشاره به جلسات دهه کرامت در تهران و مشهد خاطرنشان کرد: در این جلسات برنامه‌های 39 گانه آستان مقدس احمدی ویژه دهه کرامت بیان شد و بنا است که بخشی از برنامه‌های این دهه از سوی شبکه‌های سراسری به صورت زنده پخش شود.

وی با بیان اینکه در جلسه دهه کرامت در مشهد با تولیت حرم رضوی و امام جمعه مشهد دیدار و گفت‌وگو شد، تصریح کرد: ویژه برنامه بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) در حرم‌های امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در 6 ذی‌القعده با مدیحه‌سرایی و سخنرانی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها