خبرهای داغ:
سردار سجادیان از افزایش دو رشته جدید در مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس و امکان ادامه تحصیل پلیس‌های افتخاری در این مرکز خبرداد.
کد خبر: ۸۷۱۵۰۱۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
سردار سیروس سجادیان در نشست خبری به تشریح جزئیات اقدامات این مرکز برای سال تحصیلی جدید پرداخت و اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید دو رشته جدید مربیگری تربیت بدنی( آمادگی جسمانی) و کارشناسی حرفه‌ای حقوق با گرایش دستیاری در امور کیفری به رشته‌های این مرکز اضافه می‌شود.

وی افزود: این مرکز از مهرماه سال 93 در هفت رشته کاردانی حقوق با گرایش خدمات قضایی، کاردانی حقوق با گرایش امور ضابطین، کاردانی حقوق دستیاری قضایی، کاردانی فنی عمران با گرایش ترافیک شهری، آسیب‌شناسی اجتماعی با گرایش پیشگیری از اعتیاد و کارشناسی حقوق با گرایش امور کیفری دانشجو جذب کرده است.

جانشین مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه در حال حاضر 400 دانشجو در این مرکز تحصیل می‌کنند خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی جدید ظرفیت پذیرش در رشته‌های این مرکز از 30 نفر به 75 نفر در هر رشته افزایش یافته است.

سردار سجادیان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 400 دانشجو از کارکنان فرماندهی انتظامی استان فارس در این مرکز مشغول به تحصیل هستند که با افزایش ظرفیت‌های پذیریش این تعداد افزایش قابل توجهی دارد.

رئیس مرکز علمی کاربردی ناجا استان فارس درباره دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی این مرکز برای سال تحصیلی جدید بیان کرد: از زمان آغاز به کار این مرکز تنها شاغلان نیروی انتظامی می‌توانستند در مرکز علمی کاربردی انتظامی استان تحصیل کنند اما برای سال تحصیلی جدید با تدابیر ویژه‌ای که اتخاذ شده پلیس‌های افتخاری نیز می‌توانند در این مرکز تحصیل کنند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از موضوعات پیگیری شده استفاده بیشتر از ظرفیت قضات استان فارس برای تدریس در این دانشگاه است که این امر می‌تواند تاثیر بیشتری در ارتقای سطح علمی کارکنان انتظامی داشته باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین با اشاره به اینکه امسال نخستین دانشجویان این مرکز فارغ‌التحصیل می‌شوند اظهار داشت: برای نخستین بار تعدادی دانشجوی رشته‌های کاردانی از این مرکز فارغ‌التحصیل می‌شوند.

فرمانده سابق انتظامی استان فارس با بیان اینکه دانش‌افزایی پلیس به‌عنوان یک اولویت در دستور کار است افزود: در این مرکز کارکنان با مباحث علم حقوق، دانش خانواده و جمعیت و غیره آشنا می‌شوند تا در اجرای مأموریت‌های خود با رعایت حقوق شهروندی از علمی که فراگرفته‌اند استفاده کنند.

مدرس دانشکده فرماندهی و ستاد دانشگاه علوم انتظامی بیان کرد: پلیس به دنبال آن است که سطح علمی همکاران را برای خدمات‌رسانی به مردم افزایش دهد زیرا بر این باور است که افزایش سطح علمی بزرگ‌ترین سرمایه است.

سردار سجادیان از افزایش فضای فیزیکی این مرکز برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: با همت و تدابیر سردار گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس، فضای مناسب‌تری برای مرکز علمی کاربردی انتظامی استان فارس در نظر گرفته شده که این امر افزایش پذیرش دانشجو را همراه داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها