رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان:

مسولان در مقابل قاچاق چای بایستند

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان گفت: مسولان در مقابل قاچاق چای بایستند و واردات چای اسانس زده خارجی را بگیرید و به یاری و کمک مردم کشاورز و چایکار بشتابید.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۹۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

حجت الاسلام و المسلین محمد جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه در راستای فعالیت های طرح هجرت و در قالب اردوهای بسیج سازندگی به مناطق محروم شهرستان املش عزیمت و دیداری نیز با آن عزیزان کرده اند، اظهار کرد: بازدید از طلاب و روحانیون و سرکشی به دانشجویان نیز صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه دیدار با کشاورزان چایکار و روستاهای بخش مرکزی و رانکو املش نیز انجام شد، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل عدم پرداخت مطالبات کشاورزان از سوی دولت، بسیاری از مردم اظهار نگرانی و شکایت کردند.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه وضع معیشتی کشاورزان و مردم در این مناطق بسیار نامناسب و حتی برخی توان خرید نان از نانوایی را ندارند، افزود: مردمی که با تلاش و سختی های فراوان در هوای گرم و سرد، آفتابی و بارانی، برگ سبز چای را برداشت کرده و آن را به کارخانجات تحویل دادند و اکنون با هزاران امید منتظر دریافت دستمزد خود هستند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با مطرح کردن اینکه بسیاری از این کشاورزان به امید روزی که دستمزد کار کشاورزی خود را دریافت و با گرفتن آن به مشکلات مالی خود رسیدگی کنند، افزود: هزینه هایی مانند جهزیه عروسی، شهریه دانشجویی، مایحتاج روزانه و … از جمله این مشکلات و برنامه ریزی ها است.

وی با بیان اینکه اکنون پاسخ به این کشاورزان را چه کسی می دهد و چرا باید اینگونه در فقر باشند، گفت: اگر بودجه نیست چرا برخی از مدیران در فصل تابستان درساختمانهای مجلل و زیر سرمای کولر و بر روی صندلی ریاست خود نشسته اند و حقوق های نجومی دریافت می کنند.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه مگر این انقلاب، انقلاب مستضعفین و محرومین نیست، تصریح کرد: چنانچه روزی دشمنان خارجی و داخلی قصد داشته باشند تا خدای ناکرده آسیبی به این نظام برسانند یقین داشته باشید که مدیران دزد از خود مقاومتی نشان نمی دهند و همین مردم با رشادت، مقاومت و دفاع می کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر اجرای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تأکید فرمودند، خاطرنشان کرد: بنده بعنوان یک طلبه و روحانی در میان مردم هستم و صدای مظلومانه آنها را به گوش مسؤلین به خصوص دولت محترم می رسانم.

وی با اشاره به اینکه در مقابل قاچاق چای بایستید و واردات چای اسانس زده خارجی را بگیرید و به یاری و کمک مردم کشاورز و چایکار بشتابید، مطرح کرد: چای سنواتی را از بین ببرید و یا امسال از کشور خارج کنید تا مردم از شر این محصول در امان باشند.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه اگر برنامه درست، مدیریت سالم و نظارت خوب فرهنگ سازی شود چای گیلان بهترین چای دنیا محسوب می شود، گفت: چای گیلان دارای ارگانیک، طعم، عطر و رنک ممتازی است و امیدواریم شاهد روزی باشیم که کشاورزی ما رونق گرفته و جوانان شوق و انگیزه تولید را داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار