فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: ۲۶۰ صومعه‌سرایی به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۸۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

سرهنگ کیا عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار کرد: همزمان با سوم مرداد 260 صومعه‌سرایی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این افراد به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی بازی دراز، یادمان‌های شهدای پاوه و منطقه عملیاتی مرصاد بازدید می‌کنند، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و شرکت در برنامه نمایشی از جمله برنامه‌های اردوی راهیان نور است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه حضور جوانان در مناطق عملیاتی باعث انتقال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود، گفت: هدف از اعزام کاروان به مناطق عملیاتی آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌های شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس است.

سرهنگ عاشوری، اردوهای راهیان نور را فرصتی بسیار ارزشمند برای نسل جوان دانست تا بیشتر با روزهای جبهه و دفاع مقدس آشنا شوند، تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی علاوه بر بار معنوی خود از عظیم‌ترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است

وی خاطرنشان کرد: کاروان‌هایی که به این مناطق اعزام می‌شوند می‌توانند بهترین سفیران و راویان این رشادت‌ها برای افرادی باشند که امکان بازدید از این مناطق را ندارند.

ارسال نظرات