خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه:

همکاری آموزش و پرورش در طرح هجرت3 قابل تقدیر است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: از همكاري آموزش و پرورش و بسیج سازندگی كه بستر را براي كار و تلاش دانش آموزان فراهم كردند تقدير كرد و گفت: آینده نظام در دست دانش آموزان مسئولیت پذیر می افتد.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۸۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

رمضانعلي فرحبخش ثاني در مراسم افتتاحيه طرح هجرت 3 بسيج دانش آموزي بشرويه كه در جوار قبور مطهر شهدا برگزار شد با اشاره به اجراي طرح هجرت 3 به عنوان يك طرح موفق دانش آموزي كه هر ساله از سوي بسيج دانش آموزي و آموزش و پرورش برگزار مي شود اظهار داشت: در طرح هجرت 3 ، توفيق خدمت براي دانش آموزان شركت كننده فراهم مي شود و دانش آموزان فضاي تحصيلي خود را براي سال آينده آماده مي كنند و بي شك توفيق خدمت رساني نصيب هر كسي نمي شود.

فرمانده ناحیه سپاه بشرويه افزود: خودسازي وآشنايي با كار و تلاش، هدف اصلي طرح هجرت 3 بسيج دانش آموزي است و در كنار آن كار فرهنگي مختلفي نيز انجام مي شود.

وي آينده نظام را از آن دانش آموزان مسئوليت پذير دانست و گفت: آينده كشور بايد به دست دانش اموزاني بچرخد كه از امروز در حوزه كار و تلاش خدمت مي كنند و با دل كندن از رفاه و آسايش، لباس مقدس بسيج سازندگي به تن مي كنند.

فرحبخش از تمام كساني كه بستر را براي كار و تلاش دانش آموزان فراهم كردند تقدير كرد و گفت:همكاري آموزش و پرورش براي فراهم آوردن عرصه كار و تلاش قابل تقدير است.

فرمانده سپاه بشرويه با توصيه به دانش آموزان در جهت بهره مندي از اين فرصت، آنان را به پرهيز از اسراف دعوت كرد و گفت: دانش آموزان سعي كنند در هر اقدامي صرفه جويي را سرلوحه كار خود قرار دهند .

وي جهاد و خدمت را تداوم راه شهدا دانست و گفت: هر چه كه داريم به بركت خون مقدس شهدا است ، بيش از 230 هزار شهيد براي اسلام و انقلاب فدا شدند و امنيت امروز ما مديون شهدا و خانواده آنان است.

فرحبخش افزود: دانش آموزان با تجديد ميثاق با شهدا در كنار برنامه هاي خود در طح هجرت 3 دانش آموزي از شهدا مدد بجويند و مسير جهادي را پيش بگيرند.

جواد قاسميان فرمانده بسيج دانش آموزي بشرويه در این مراسم با اشاره به اينكه دانش آموزان مشتاق فعاليت هاي طرح هجرت هستند بيان كرد: سال گذشته فعاليت جهادي در مدارس ، مزار شهدا، كتابخانه عمومي و ادارات با هماهنگي مجموعه بسيج سازندگي و آموزش و پرورش انجام شد.

فرمانده بسيج دانش آموزي بشرويه گفت: سال گذشته حدود یکصد نفر در اين طرح مشاركت داشته و هزار روز كار جهادي انجام شده است.

وي خاطر نشان كرد: امسال نيز سهميه اعلام شده یکصد نفر كار جهادي به مدت 10 روز خدمت رساني است.

قاسميان با تاكيد بر اينكه ادارات عرصه فعاليت دانش اموزان را مهيا كنند گفت: فرمانداري به عنوان ستاد پشتيباني از اداراتي كه زمينه فعاليت دارند شرايطي را فراهم كنند تا دانش آموزان مشتاق بتوانند در عرصه ها فعاليت كنند.

فرمانده بسيج دانش آموزي بشرويه افزود: آغاز طرح هجرت 3 دانش آموزي از قبور مطهر شهدا ، نشان دهنده اهداف عالي اين طرح است و همچنين يادآور اين نكته به دانش اموزان مي باشد كه هم سن و سال هاي آنان روزي براي دفاع از ارزش ها تمام زندگي خود را فدا كردند و امروز بايد اين مسير توسط نسل جوان ادامه يابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها