خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهرستان خوی گفت: امسال اجرای طرح‌های عمرانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شهرداری خوی آغاز شده و هم اینک با مدیریت عملیات ساخت پل غیرهم‌سطح جهاد، ۲ میلیارد تومان صرفه‌جویی کرده است.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۷۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سجاد چهره‌آرا اظهار داشت: حضور سرپرست جدید شهرداری در شرایط بی‌انظباطی اقتصادی و حالت افسارگسیختگی مسائل اقتصادی موجب حاکمیت بخشیدن به انظباط اقتصادی و اجتماعی در شهرداری شده است و در سال اقتصاد مقاومتی، انظباط اقتصادی به‌شدت در شهرداری خوی اجرایی می‌شود.

وی افزود: رکود اقتصادی موجود در شهرستان یک مدیریت قوی لازم دارد که امیدواریم شهردار جدید این مدیریت را فراهم کند و نیزحکم شهردار جدید به‌دلیل اینکه مراحل نهایی را به پایان رسانده است در کم‌ترین زمان نهایی ابلاغ می‌شود.

چهره‌آرا تصریح کرد: هم‌اکنون پروژه پل جهاد توسط چند پیمانکار جزئی با مدیریت خود شهرداری انجام می‌پذیرد و در قبال این مدیریت شهرداری نزدیک به دو میلیارد تومان صرفه جویی داشته است.

وی با اشاره به‌دلیل اجرای نماکاری و آسفالت‌کاری قبل از اتمام پروژه بیان کرد: در روی رمپ‌های پل یک لایه آسفالت کاری انجام شده است چرا که اگر زیرسازی نمی‌شد با رفت و آمد ماشین آلات سنگین در روی پل برای ادامه علمیات ساخت زیرسازی قبلی از بین می‌رفت و هزینه مضاعف دیگری را به دنبال داشت و به‌خاطر اینکه دوباره کاری انجام نشود یک لایه آسفالت جهت جلوگیری از بین رفتن زیرساخت انجام شده است و عملیات آسفالت کاری اصلی هنوز انجام نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر خوی گفت: نماکاری هم به یک پیمانکار دیگر واگذار شده است و همه این پیمانکاران سعی دارند همه کارها در ردیف هم پیش برود و به این دلیل در کنار عملیات‌های ساخت و ساز دیگر نماکاری نیز انجام می‌شود، عرشه های این پل نیز در قسمتی از حیاط شهرداری جوشکاری می‌شوند تا بر روی پل نصب شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان خوی یک شهر فرهنگی است ،از سرمایه‌گذاران دعوت می شود تا در بخش فرهنگی، تجاری و گردشگری سرمایه‌گذاری کنند و شورای اسلامی شهر نیز از این سرمایه‌گذاران حمایت کامل و جدی می‌کند.

ارسال نظرات