خبرهای داغ:
فرمانده حوزه الهيارلو سپاه خوي:

طرح «جوانه های صالحین» شرایط جذب جوانان به بسیج را فراهم می کند

سروان پاسدار حسن سلطان فام گفت: هدف از جوانه هاي صالحين جذب جوانان به بسيج و آموزش آنان در عرصه هاي مختلف است.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۶۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه شهید صالح الهیارلو سپاه خوي در مصاحبه اختصاصي پيرامون طرح جوانه هاي صالحين با اين عنوان كه از جمله بسترهایی که می تواند کمیت و کیفت را جبران کند جذب جوانان صالحین است، افزود: هدف در طرح جوانه های صالحین تشکیل و تقویت، تعالی و فراهم ساختن شرایط جذب جوانان به بسیج است چراکه جوانه های صالحین می توانند نقش آفرین باشند.

سروان پاسدار حسن سلطان فام با اشاره به اینکه در بحث جوانه های صالحین چند محور دنبال می شود، عنوان داشت: استفاده از فرصت ایام تابستان برای جوانان و نوجوان دانش آموز و رشد و تعالی بسیجیان و حلقه های صالحین از برنامه های مهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف جذب حداکثری برای عضویت در بسیج است، گفت: کسانی که نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند می توانند در بسیج عضو شوند و کسانی که این نظام را قبول ندارند سعی و تلاش داریم که آنها را هدایت کنبم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید الهیارلو با اشاره به اینکه تقویت شبکه طیبه صالحین و تقویت هویت حلقه ها یکی دیگر از برنامه های طرح جوانه های صالحین است تا جوانان و نوجوانان در آن نقش آفرینی نموده و آموزه های انقلاب، اسلام و مقام معظم رهبری را از این طریق طرح، به بدنه جامعه منتقل کنند، ابراز داشت: غنی سازی، ایجاد شور و نشاط و تقویت روحی، معنوی و تلاش برای سازندگی روحی، اخلاقی و فکری جوانان و نوجوانان یکی دیگر از برنامه های جوانه های صالحین است..

وی خاطر نشان كرد: هر چقدر جوانان و نوجوانان با اسلام و آموزه های اسلامی آشنا شوند بهتر می توانند تصمیم بگیرند و مشکلات را حل کنند.

وی در مورد اهم برنامه های اجرایی این طرح در سطح پایگاه ها گفت : برنامه هایی از قبیل کلاس قرائت صحیح قرآن ، کلاس احکام ، لیگ فوتبال جوانه های صالحین در سطح پایگاه های تابعه برگزار می شود سوا از اين كه در روزهاي جمعه نيز اعضاي پايگاه هاي مجري طرح جوانه هاي صالحين با حضور در محل پارک داغلار باغی فیرورق از برنامه های متنوعی چون اجرای نمایش خیابانی ، برگزاری مسابقات فکری و فرهنگی و برگزاری حلقه های صالحین بهره مي گيرند.

وی در پایان بیان داشت: برای اختتامیه این طرح در روز عید سعید قربان برنامه های متنوعی در نظر داریم و از پایگاه های فعال در این طرح با حضور مسئولين سپاه تجلیل خواهيم نمود.

ارسال نظرات