خبرهای داغ:
عضو کمیسیون انرژی مجلس

انتقاد از خروج سالانه ارزهای هنگفت برای واردات عمده چادر مشکی/ حمایت از تولید پیش شرط صادرات کالاهای ایرانی

عضو کمیسیون انرژی مجلس، با انتقاد از واردات عمده چادر مشکی به کشور، گفت: باید به سمت وسویی حرکت کنیم که تولید داخل علاوه بر کفاف نیازها به صادرات نیز منجر شود.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۴۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
هدایت الله خادمی ،با انتقاد از واردات گسترده کالاهای مشابه تولید داخل، گفت: واردات بی رویه نتیجه بی توجهی به تولید ملی و نیازهای تولیدکننده داخلی است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باعث تاسف است که کشور مسلمان ما واردکننده چادر از کشورهای دیگر باشد، افزود: تولید پارچه های مرغوب در کشور نیازمند حمایت واقعی است تا به این ترتیب ارز از کشور خارج نشده و رونق اقتصادی را شاهد باشیم.
فروش چادر

واردات بی رویه با روح اقتصاد مقاومتی در تضاد است

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر کشورهای بسیاری چون سوئیس، ژاپن و کره که مصرف کننده چادر نیستند تأمین بازار ما را به‌عهده دارند، تصریح کرد: باید به سمت وسویی حرکت کنیم که تولید داخل علاوه بر کفاف نیازها به صادرات نیز منجر شود.

خادمی با بیان اینکه باید به تفکر اقتصاد مقاومتی و ضرورت تحقق آن اعتقاد کاملی وجود داشته باشد، گفت: شعار دادن در زمینه اقتصاد مقاومتی هیچ دردی از مشکلات کشور دوا نخواهد کرد.

برخی سیاست های غلط منجر به ایجاد مافیا در زمینه واردات شده است

این نماینده مردم درمجلس دهم،با تاکید براینکه برخی سیاست های غلط منجر به ایجاد مافیا در زمینه واردات کالاهای مشابه تولید داخل شده است،افزود: عبور از تفکر سنتی و توجه صرف به اقتصاد مقاومتی،تنها رمز عبور ما از شرایط فعلی و رشد اقتصادی است.

وی ادامه داد:توجه به فعالیت هایی که توجیه اقتصادی برای کشور داشته باشد،می تواند تحرک درامور اقتصادی را تقویت و تحول در این زمینه را منجر شود.

خادمی،افزود:توجه به تولیدملی می تواند به رشد اشتغال برای جوانان ایرانی کمک کند از این رو نباید مسیرهای منتهی به تحقق اقتصاد مقاومتی غافل شد.

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:بهره گیری از مزیت های اقتصادی موجود درکشور ما را از وابستگی صرف به درآمدهای نفتی می رهاند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار