خبرهای داغ:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به افزایش تعداد گردشگران اروپایی در چندماهه اخیر به استان قم گفت: ورود زوار عراقی در سه‌ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته به کشور کاهش و این آمار در استان قم مشهود است.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۲۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
افزایش ورود گردشگران اروپایی به استان قم/کاهش چشمگیر ورود زوار عراقی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی‌ رضایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه آمار دقیقی در ارتباط با ورود گردشگران خارجی به استان قم وجود ندارد، اظهار داشت: ایجاد راه دسترسی به دریاچه نمک، حوض سلطان و کوه نمک از مهم‌ترین سیاست‌های اجرایی سازمان گردشگری است و این موضوع در استانداری مطرح‌شده و مقررشده یک کار مشترکی میان چند ارگان صورت گیرد.

معاون سازمان گردشگری قم با اشاره به اینکه نبود فرودگاه یکی از عوامل کاهش ورود گردشگران خارجی به قم است، افزود: استانداری در زمینهٔ حل مشکل تعارض زمین‌های فرودگاه قم مصر است تا مسافران با خیالی آسوده به استان وارد شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروازها در فرودگاه تهران انجام می‌شود و اینکه فرودگاهی در داخل شهر داشته باشیم بسیاری از مسافران به نیت سفر به آن شهر می‌آیند برای نمونه زائران عراقی صرفاً به دلیل وجود فرودگاه در مشهد مقدس به این شهر سفر می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش تعداد گردشگران اروپایی در چندماهه اخیر به استان قم گفت: عمده‌ترین عامل بهبود ورود گردشگران خارجی به کشور به قضیه برجام برمی‌گردد و یکی دیگر از عوامل مربوط به آشنایی مردم اروپا با ایران بیشتر شده و این مسئله به دلیل افزایش اطلاع‌رسانی‌ها است.

معاون سازمان گردشگری قم با اشاره به کاهش آمار زوار عراقی در سه‌ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته گفت: این مسئله به دلیل شرایط ناامنی خود کشور عراق است که اتفاق افتاده است و این کاهش زوار عراقی در استان قم مشهود بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها