مقابله با فساد و فحشا یک ضرورت فوری است
برادران بزرگوار! باور کنید با همین بودجه و امکانات فعلی هم می‌توانید موج خطرناک و فراگیر فحشا و بی حجابی و عریانی زنان در جامعه را مهار کنید اگر فقط و فقط گوشه‌ای از دقت و توجه خود را برای مهار این بلای خانمانسوز معطوف کنید!...
کد خبر: ۸۷۱۴۹۱۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، پایگاه خبری انصارحزب‌الله در گزارشی نوشت: ۱- ریاست محترم قوه قضائیه،فرمانده محترم نیروی انتظامی، ریاست محترم صداوسیما و فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی! می دانیم که کثرت مشاغل و کارهای روزه مره، برخورد با معضلات حوزه مسئولیت و درگیری با خط و خطوط و جریانات سیاسی و... و حتی نحوه تردد شما در سطح شهر و... مجال لمس واقعیتهای آشکار اجتماعی را از شما گرفته است!

واقعیتی مانند تبدیل بی حجابی و کشف حجاب به عریانی! واقعیتی که در کیش و قشم و سواحل شمال و شهرکهای تفریحی و مناطق آزاد و ایستگاههای مترو و بوستانهای شهری و سطح معابر تهران و شهرهای بزرگ و فرودگاهها به وضوح قابل مشاهده است!

دیگر از آن زمان که از معدود تریبونهای حساس به مسئله حجاب فریاد اعتراض به عادی شدن روند کشف حجاب و بی حجابی بلند بود، سالها گذشته است و الان (نه به امید تاثیر!) که فقط از باب ادای تکلیف و اتمام حجت خدمت شما عرض می شود که اگر نجنبید تا چند ماه دیگر باید به حضور زنان نیمه عریان در کوی وبرزن جمهوری اسلامی عادت کنیم، همان گونه که مدتهاست به کشف حجاب و بی حجابی عادت کرده ایم و دیگر دیدن زنان سربرهنه و دختران جوانی که با بلوز و شلوارهای چسبان در ملاء عام می‌چرخند و فساد می پراکنند غیرتمان را به جوش نمی آورد!

۲- از آنجا که مطمئن هستیم عبارت عادی شدن عریانی زنان و دختران در گوشه گوشه مملکت را مبالغه می‌دانید لازم است یادآوری کنیم پس از رایج شدن مانتوهای بدون دکمه و جلوباز ، اکنون پوشیدن بلوزهای کوتاه یقه‌باز و شلوارکهای کوتاه و چسبان و شلوارهای پنجره‌دار در حال عادی شدن است و کافی است از دوربین های مستقر در اماکنی مانند مترو و فرودگاه موارد متعددی از این فحشای آشکار را رصد کنید! و کاش می‌توانستید یکی دو روز در کسوت افراد عادی سری به خیابانها و اماکن عمومی بزنید و متوجه عمق فاجعه شوید!

۳- ممکن است بفرمایید مملکت دهها مشکل جدی‌تر از عادی شدن عریانی زنان دارد! مشکلات اقتصادی و رکود و تورم و بیکاری و اعتیاد و...! اما از شما می‌پرسیم به تعبیر قرآن کریم مؤمنان هنگامی که به مکنت می رسند در گام اول چه می‌کنند جز احیای شعائر و برپایی احکام الهی؟ (الذین ان مکناهم فی الارض اقاموالصلاه)

آیا وظیفه اصلی حکومت اسلامی حل رکود یا تورم به شیوه‌های معمول است؟ (که همه نظامهای سیاسی دنیا نیز این عرصه را وظیفه خود می دانند و برخی از آنها بسیار کارآمدتر از جمهوری اسلامی این مهم را به انجام رسانیده اند)آیا به نظر حضرت امام (به عنوان صاحب اصلی نظریه حکومت دینی و موسس نظام جمهوری اسلامی) فلسفه تشکیل حکومت دینی در عصر غیبت، تأمین آب و نان جامعه است یا اقامه احکام الهی؟ اگر بنا باشد که حکومتی به نام دین برپا شود و همّ و غم خود را آب و نان مردم بگذارد تفاوت آن با سایر نظامهای سیاسی (و نامشروع) حاکم در جهان چیست؟

چرا باید این حکومت به نام دین و با خرج از کیسه دیانت به حیات خود ادامه دهد وقتی در قبال احکام دین احساس مسئولیت نمی کند؟ و به نظر شما وقتی در جامعه ای اسلامی، فحشا عادی و روزمره شود دیگری راهی برای خلاص از ورطه اقتصاد در هم پیچیده (به تعبیر قرآن مَعِيشَهً ضَنكاً) یافت خواهد شد؟

وقتی تمامی دولتهای پس از جنگ تا به امروز توجه اصلی خود را بر اقتصاد گذاشته و اکنون وضعیت اقتصادی ما همین است که می بینید(هر روز بدتر از دیروز!) آیا نباید لحظه‌ای تأمل کنید که نکند گیرکار اقتصادی نباشد؟ نکند اشکال در این جا باشد که تنها حکومت دینی جهان مثل سایر نظامهای سیاسی غیر دینی و حتی دین ستیز، صبح تا شام در فکر حیات دنیوی و نان و مسکن است و پرداختن به احکام الهی و شعائر دینی را اولویت «هیچم» خود قرار داده و نتیجه آن شده که به بیماری«معیشت ضنک»دچار شده است؟ مرضی که همه اقتصاد دانان و مدیران کارآمدجهان از حل و فصل آن عاجزند؟

۵- از آنجا که در خصوص وضعیت اخلاقی جامعه امیدی به دوستان دولتی نیست و همواره از این دوستان خواسته‌ایم که (ما را به خیر تو امید نیست شرمرسان!) از باب اتمام حجت شما را مخاطب قرار داده ایم که هم اختیارات قانونی برای مهار موج روبه گسترش فحشا در جامعه را دارید و هم دغدغه دیانت و نظام و انقلاب را.

(و بماند که عزیزان دولتی مانند بهزیستی و وزارت بهداشت با اذعان به شیوع وحشتناک روابط جنسی خلاف شرع در جامعه و گسترش روز افزون بیماریهای مقاربتی و ایدز و... سرانجام به این نتیجه رسیده‌اند که با آموزش به زنان روسپی سعی در مهار بیماریهای مقاربتی نموده و خیال مشتریان این زنان را از سلامت آنها راحت کنند! آن هم در جایی که حتی یک کلمه در خصوص حرمت این عمل و بلاهایی که به واسطه شیوع فعل قبیح زنا دامن‌گیر جامعه و نسلهای حال و آینده خواهد شد نگفته و نخواهند گفت! چرا که در نظر آنان دولت وظیفه دارد به فکر سلامت مشتریان زنان روسپی باشد! آن هم دولتی که به نام اسلام بر جامعه حکومت می کند!)

برادران بزرگوار! باور کنید با همین بودجه و امکانات فعلی هم می‌توانید موج خطرناک و فراگیر فحشا و بی حجابی و عریانی زنان در جامعه را مهار کنید اگر فقط و فقط گوشه‌ای از دقت و توجه خود را برای مهار این بلای خانمانسوز معطوف کنید!

۶- کافی است ریاست محترم سازمان صداوسیما بررسی کنند که در تمام شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی (غیر از رادیو معارف و سیمای قرآن) چند دقیقه برنامه یا حتی زیرنویس در خصوص نهی از بی‌حجابی و تبیین زیانهای اجتماعی و جسمی و روحی آن پخش شده و می شود؟ چند حدیث از معصومین در مذمت زنان بی‌حجاب از طریق صدا و سیما به اطلاع مردم رسیده و می رسد؟

چند برنامه جهت آگاه کردن مردم از عوارض خانواده سوز بی حجابی و بی حیایی زنان تولید و پخش شده است؟ و...! به نظر شما اگر از شبکه های مهم سیما مصاحبه‌هایی با زنان و مردانی که خانواده آنان به دلیل خیانت دچار فروپاشی و قتل و... شده‌اند پخش شود و طی این مصاحبه‌ها مشخص شود که بی‌حیایی و بی‌حجابی زنان چه عواقبی برای خانواده‌ها خواهد داشت در جامعه موثر نخواهد بود؟

۷- اگر فرماندهی ناجا با قدرت و صلابت بحث توقیف خودرهای حامل زنان بی حجاب و نیمه عریان را جدی بگیرد و اجرا کند (نه این که از آن سخن بگوید و در عمل انفاقی رخ ندهد) و اگر از ارائه خدمات انتظامی به زنان بی حجاب و افرادی که مشخصات آن‌ها به دلیل پوشش و رفتارهای خلاف شرع در ملأ‌عام در سوابق ناجا ثبت و ضبط شده، خودداری کند می‌توان به پیش‌گیری از رایج شدن عریانی زنان در ایران اسلامی امیدوار بود.

۸- دادستانی محترم می‌تواند به عنوان پیشگیری از وقوع جرم، با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان لباس‌هایی مانند مانتوهای بدون دکمه ، جلوباز و شلوارهای چسبان و... برخورد کند و ضمن اعلام قبلی و رسمی به اتحادیه‌ها و صنوف از ادامه فعالیت واحدهایی که اصرار بر تولید و فروش این البسه را دارند جلوگیری کند و مطمئن باشد که این اقدام تاثیر مثبتی بر کاهش جرائمی مانند خیانت، قتل‌های ناموسی و... خواهد داشت.

۹- فرمانده محترم سپاه پاسداران به خوبی و بهتر از همه می‌دانند که وظیفه اصلی و قانونی سپاه ، مراقبت از انقلاب اسلامی در برابر کلیه تهدیدات و خطرات است و متوجه این حقیقت نیز هستند که اگر عریانی زنان نیز مانند بی‌حجابی در آن عادی شود دیگر جز نام از نظام و انقلاب اسلامی باقی نخواهد ماند! چرا که مرز میان یک نظام سکولار و دینی در اجرا و عدم اجرای شریعت است و اگر در جمهوری اسلامی شاهد ارتکاب رفتارهای خلاف شرع در ملأ‌ عام باشیم دیگر نمی‌توان از نظام اسلامی سخن گفت! چرا که در نظام‌های سکولار هم با انجام شعائر دینی مخالفت نمی‌شود و افراد برای رعایت یا عدم رعایت شریعت آزادند (همان‌گونه که در جمهوری اسلامی زنان برای رعایت حجاب و عدم آن یا افراد برای روزه‌خواری در ملا‌عام و یا روزه‌داری عملاً آزادند و مدت‌هاست که هیچ دستگاه قانونی افراد را به خاطر عدم رعایت حجاب یا کشف حجاب یا روزه خواری در ملأ عام مواخذه یا مجازات نمی‌کند!)

با این مقدمه از فرماندهی محترم سپاه می‌پرسیم؛ چرا باید سپاه مراقبت پرواز در فرودگاهها باشد و با مسافرین بر سر حمل یک تفنگ اسباب بازی به درون هواپیما بحث و جدل کند (که البته وظیفه قانونی مأمورین سپاه فرودگاههاست) ولی هیچ اقدامی در خصوص وجود زنان نیمه عریان در فرودگاهها نکند؟

به نظر فرماندهی محترم سپاه کدامیک بیشتر نظام و انقلاب اسلامی را با خطر سقوط یا استحاله مواجه خواهد کرد؟ تهدید امنیت یک پرواز به وسیله یک اسباب بازی کودکانه یا اسلام زدایی و ترویج حرام و تضعیف دیانت جامعه (که پایه اصلی نظام اسلامی و حکومت دینی است) از سوی زنان نیمه عریان؟ چرا باید سپاه در قبال امنیت هواپیماها به شدت حساس باشد اما در قبال زدن پایه های دیانت و شریعت در جامعه از سوی اهالی فحشا و فساد و بی حیایی و بی حجابی صرفا تماشاچی باشد؟ آیا مصلحتی بالاتر از حفاظت از نظام در برابر خطر سقوط و انحطاط برای سپاه می توان تصور کرد.

۱۱- سالهای پیش با همین لحن و از همین تریبون با شما و مسئولین سابق دستگاههای تحت امر شما و در باب لزوم جلوگیری از رواج و فراگیری بی حجابی گفتیم و البته شاهد اقدامی نبودیم.

آن روزها عامل اصلی گسترش ایدز در کشور سرنگهای آلوده معتادان به مواد مخدر بود. امروز نیز بر اساس وظیفه شرعی با مسئولین فعلی دستگاههای موثر در مقابله با فراگیر شدن عریانی زنان اتمام حجت می کنیم در حالی که به روایت وزارت بهداشت مدتی است عامل اصلی شیوع ایدز در کشور روابط نامشروع جنسی بین دختران و پسران جوانی است که نه فقیرند و نه معتاد! و نمی دانیم که فردا روزی که در کوی و برزن ایران زنان عریان جولان خواهند داد منتظر کدام عذاب الهی باشیم! فردایی که دیگر از جمهوری اسلامی جز نامی باقی نمانده و دیانت جامعه به حداقل رسیده و دیگر برای مردم مفاهیمی مانند حکومت دینی و جمهوری اسلامی معنا و مفهومی نخواهد داشت!

برادران بزرگوار! نظام اسلامی چندگام دیگر با سقوط در ورطه انحطاط فاصله ندارد! نگذارید این چندگام پیموده شود.
ارسال نظرات